
La Unió denuncia que només es resolen un de cada quatre robatoris al camp valencià
De les 1.333 denúncies registrades en 2024, únicament el 24,5% dels casos han estat esclarits per les autoritats.

De les 1.333 denúncies registrades en 2024, únicament el 24,5% dels casos han estat esclarits per les autoritats.

L'Ajuntament destina 170.000 euros a lloguers d'emergència i mig milió d'euros per a rehabilitar façanes a 27 comunitats.

El conveni permetrà finançar activitats de sensibilització per a més de 400 estudiants dins del projecte ‘Kimberlé’.

Els socialistes proposen mobilitzar 9,2 milions d'euros per a corregir l'abandonament dels barris i la manca d'ajudes al lloguer.

La Regidora de Benestar Social Detalla a TVCS el IV Pla d'Igualtat, el Nou Protocol Contra el Fred i la Protecció a les 226 Víctimes VioGén Actives a la Ciutat

La programació del 25N continua amb una conferència i la entrega de premis del concurs ‘La igualtat és cosa de totes i tots’

El Compromís és "Ni un Pas Arrere" amb la Unió Social i Política

La iniciativa presenta tres parells de sabates com a "testimonis reals" de la cruesa que viuen moltes dones: desig, humiliació i xantatge

El Ple aprova l'encomana de gestió i els convenis per a la recollida de residus a les Mancomunitats de l'Alt Palància, l'Alt Millars i Els Ports-Maestrat.

La Regidoria d’Igualtat presenta un programa amb la lectura del manifest a la Plaça Major com a acte central, i destaca la qualitat i el caràcter comunitari de les iniciatives.

La Visita, Marcada pel 25-N, També Inclou una Reunió amb l'Associació ATISCE per a Conéixer el Projecte MARI d'Inserció Sociolaboral per a Víctimes de Violència de Gènere.

El Projecte, Presentat a Creu Roja i Ames de Casa, Recull Habilitats Tradicionals i Orals com a Patrimoni Viu i Comunitari.

Belén Sánchez, directora de programes d’inclusió social de la Fundació, explica que el projecte treballa per a garantir drets socials i sanitaris i afavorir la inclusió social

El projecte Sumant Capacitats supera les previsions inicials i consolida la col·laboració entre el teixit social i empresarial.

La IV edició recorre el mateix trajecte que la Romeria dels Canyes i finalitza amb una paella monumental.

Clubs de la província participen en una jornada de convivència i valors esportius.

La magistrada castellonenca accedeix al càrrec després de la seua elecció pel Consell General del Poder Judicial.

El regidor Vicent Sales lliura els diplomes d'una iniciativa que promou la igualtat d'oportunitats

L'esdeveniment, que tindrà lloc el 20 de setembre al parc Rafalafena, commemora el 50é aniversari d'APESOCAS.

L'Associació d'Usuaris de Gossos Guia de la CV organitza l'esdeveniment, amb el suport de l'Ajuntament, obert a tota la ciutadania.

Les regidories d’Igualtat i Sanitat col·laboren en la Mare de Déu de Gràcia amb un punt itinerant i la iniciativa Refresca’t 0% per conscienciar sobre el respecte i la prevenció d’addiccions

Les ajudes inclouen la concessió directa, més beneficiaris i mesures específiques per als municipis afectats per la DANA

El termini de presentació finalitza el 30 de novembre i el veredicte es farà públic abans del 30 d’abril de 2026

Els dispositius, instal·lats al Mercat Central i al de Sant Antoni, permeten orientar-se amb l’ajuda d’una aplicació mòbil

La incorporació d'una vicetesorera i set auxiliars agilitzarà els tràmits i la gestió de les 3.500 empreses de la ciutat.

L'AEMET preveu un descens generalitzat de les temperatures i gelades a l'interior
![WhatsApp_Image_2026-01-05_at_17.32.27[1]](/download/multimedia.normal.86837643487681e9.bm9ybWFsLndlYnA%3D.webp)
Ses Majestats d’Orient desembarquen al Port i omplin la Plaça de la Mar d’il·lusió i màgia

L’alumnat del Taller d’Ús elabora peces de ceràmica pintades a mà per a la planta de pediatria

Més de 315 figurants, nou carrosses i 5.000 quilos de caramels en una desfilada inclusiva

Prop d'un segle de màgia, la desfilada dels Reis Mags manté viva la tradició solidària a Vila-real des de 1928.