
Maestrat, ànima interior es presenta com a destinació turística de referència per a professionals de Tarragona i Castelló
Oliveres mil·lenàries i Gòtic: El Maestrat promociona la seua "ànima" cultural i gastronòmica

Oliveres mil·lenàries i Gòtic: El Maestrat promociona la seua "ànima" cultural i gastronòmica

El CEEI Castelló organitza un Focus Pyme que vol transformar el turisme del nord de la província des de la gastronomia, el producte i les persones.

Del 21 al 30 de novembre de 2026 a la Fundació Dávalos-Fletcher, es poden adquirir obres d’artistes plàstics, per finançar la investigació de la malaltia ultrarara ADSL.

L’Ajuntament ha tret a licitació les obres per a la reurbanització dels carrers de la Trinitat, Sant Roc i Sant Pere, creant una plataforma única per eliminar barreres arquitectòniques.

Més de Cent Inscripcions Previstes per a la Cita d'aquest Dissabte

El Grup Socialista Registra una Moció per a Iniciar els Tràmits de la Candidatura Internacional

Aficionats i expositors es donen cita els dies 22 i 23 de novembre en un esdeveniment únic.

Maribel López alerta del creixent impacte de les pantalles en xiquets, adolescents i adults: “És un engantxe silenciós i molt potent”