
#PatrimoniViu


La màgia de les veus corals arriba demà a Orpesa per a celebrar el patrimoni i la música
La Presidenta de la Diputació convida a gaudir de les "melodies de generacions" en un entorn històric.

Montant viu amb gran èxit la seua Jornada de Patrimoni: història, natura i sabor local
Veïnat i visitants redescobreixen el ric llegat del municipi

Es planteja la creació d’una associació veïnal com a canal per centralitzar i fer arribar les demandes a l’ajuntament

L’Ajuntament presenta una nova edició del projecte per a dinamitzar les platges amb activitats familiars, artístiques i culturals.
“Casetes Obertes” torna a Nules per posar en valor el seu patrimoni litoral

El Bibliobús de la Diputació recorre 40.000 km i porta la lectura a més de 33.000 veïns de Castelló en 2025
La Diputació amplia el servei a 92 poblacions amb rutes nord i sud.

Temperatures màximes lleugerament més altes al terç nord, incloent Castelló i zones del nord d’Alacant.

Vila-real prepara el nomenament de la reina de les festes 2026 i la seua cort d’honor
Divendres 9 de gener, a les 20.30 h, el Gran Casino de Vila-real acollirà l’acte més il·lusionant dels pròxims mesos: el nomenament de la reina de les festes 2026 i la presentació de la seua cort d’honor.

El tren turístic tanca el Nadal amb més de 4.000 passatgers i consolida Castelló com a destinació nadalenca de referència
Castelló ha viscut un Nadal ple d'activitat, il·lusió i participació ciutadana, amb un balanç positiu en totes les propostes organitzades per l’Ajuntament i les regidories de Turisme, Festes i Cultura.

Elisa Chiva il·lustra el Carnestoltes 2026 del Grau de Castelló amb “De la Mar a la Festa”
El Rei Carnestoltes apareix com el déu de la mar que arriba de festa al Grau, mentre l’emblemàtic peix del districte inunda els carrers de color, alegria i confeti.

CECOVA defensa el lideratge de la infermeria en el SAIP i alerta contra la medicalització del servei
El Consell d’Infermeria de la Comunitat Valenciana reclama reconèixer la funció d’acompanyament i gestió dels pacients i rebutja l’assignació de metges a tasques administratives.

