La naviliera italiana Messina Line incorpora Castelló a la seua nova ruta ‘West Med Line’, amb eixides cada deu dies i tràfic tant d’importació com d’exportació. La connexió reforça especialment les opcions logístiques del sector ceràmic.
La campanya impulsada per ASOVECAS ha reunit aliments no peribles i productes de primera necessitat per a les persones afectades pels terratrémols del passat mes de juny. L’Ajuntament ha aportat 6.000 euros per contribuir a les despeses logístiques i de transport.
L’obra recupera prop de 200 imatges de Pascual Mercé i textos de Fina Gonell, Bernabé Moya, Arturo Oliver i Ferran Olucha per posar en valor les oliveres mil·lenàries com a patrimoni natural, cultural i paisatgístic de la província.
L’itinerari estarà operatiu des del 9 de setembre i incorporarà mesures per reduir la velocitat del trànsit, millorar l’accessibilitat i reforçar els espais per a vianants i bicicletes. La inauguració oficial serà el dia 16 dins de la Setmana Europea de la Mobilitat.
El manuscrit original concedit per Jaume I en 1251 es podrà veure des d’este dimarts 8 de setembre al Menador, en una de les principals cites de la commemoració. La Generalitat també ha participat en el videomapping estrenat este cap de setmana a la Plaça Major.
El Teatre Principal va acollir la gala de 2026, integrada en els actes del 775 aniversari de la ciutat, amb Yvonne Bacas com a mantenidora i l’actuació del Cor Jove de la Comunitat Valenciana.