La Ciutat a la Mar reforça l'oferta festiva amb revetlles populars per Nadal, Cap d'Any i Reis, l'ampliació de l'enllumenat a la muralla nord i més espais per a l'atenció dels més menuts.
L'agenda festiva arrancarà el 13 de desembre amb el Mercat de Nadal i tindrà com a grans reclams la pista de patinatge a la plaça de l'Ajuntament i l'emotiva Albà a la Mare de Déu de la Nit de Nadal.
La presidenta de La Exprimidora, Àngela Moya, alerta dels biaixos de gènere, reclama protegir els drets d’autoria davant l’expansió de la IA i qüestiona els concursos que exigixen treball creatiu sense una remuneració garantida.
L’exposició itinerant del GAL Palancia Mijares transforma els carrers del municipi en una galeria a l’aire lliure amb fotografies de gran format sobre paisatge, tradicions, patrimoni i vida rural.
El candidat del PSPV a l'Alcaldia de Castelló planteja paralitzar temporalment aquestes transformacions davant la proliferació de minipisos i la pèrdua de comerç de proximitat
La Generalitat sol·licita al Govern d’Espanya activar mesures de suport per a la Serra d’en Galceran, Tírig, Catí, Sogorb, Gàtova i el Saler després dels focs d’aquest estiu