Aquesta gran competició que va tindre tant d'acolliment va començar a Oropesa i finalitze en Benicàssim
Copa d'Espanya d'Aigües Obertes
Lo más visto

La Diputació obri les portes de ‘Castelló EsXiste. La tira d’anys dibuixant”, una exposició que repassa 30 anys de vinyetes de Xipell sobre l'actualitat política i social de la província
La mostra, on es recull especialment la visió de l'autor dels últims quatre president de la Diputació, estarà oberta fins al 25 de febrer en l’Espai Cultural Obert (ECO) Les Aules de la capital de la Plana.

Falomir impulsa a Madrid l'agenda provincial per a desencallar projectes que són claus per al desenvolupament de les comarques de Castelló
El secretari general es reuneix amb els representants del PSPV castellonenc al Congrés per a fixar les prioritats de treball per a 2023: «Els interessos de la província estan per davant de tot»
La Diputació acull la presentació de la 38 edició de la Mitja Marató de Castelló
La diputada d’Esports, Tania Baños, destaca “l’arrelament” d’aquesta prova i agraïx a l'organització “el treball que estan fent any rere any perquè puga'm gaudir d’aquesta carrera”

Les 20 jornades de la trufa Morella-Els Ports arranquen el divendres
La inauguració tindrà lloc el divendres 27 de gener a les 19.00 hores a l’ajuntament amb la presentació de totes les activitats, la degustació de torrades amb trufa i tast de vi

Ballester activa l'oficina tècnica per a iniciar els tràmits del projecte del nou pulmó verd d'Onda
Ballester: “Que ningú dubte que aquest govern ja s'ha posat a treballar per a convertir-lo en realitat i l'aconseguirem”