
La Generalitat invertirà prop de 500.000 euros en accessibilitat i patrimoni a Tales i Suera
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Després d'una gran trajectòria, l'equip de vòlei ha aconseguit arribar a la final, però finalment ha caigut en el darrer partit
23/04/2023L'UBE L'illa Grau va enfrontar-se al Cisneros Alter VB en el seu últim pas per a aconseguir l'anhelat objectiu de la temporada, l'ascens a la Superliga. Cavalli va comptar amb el seu millor set, protagonitzat per Daniel Herrera, Óscar Prada de Conflent, Agustín Bruschini, Nahuel Ossola, Lázaro Amorós, Luis Linares i Álvaro Mateu. D'altra banda, el Cisneros, dirigit per Matías Guidolin, va iniciar les semifinals amb Francisco Rodríguez, Adrián Oliva, Francisco Duque, Eduardo Álvarez, Ignacio Roberts, Erik Costa i Marcel Caralt en el terreny de joc.
El partit va començar amb un marcador igualat, amb una graderia entregada al partit. Cap a la meitat del primer set, el Cisneros Alter es va distanciar amb 3 punts, però això no va impedir que els jugadors de Cavalli igualaren el set poc després. Tot i l'esforç i la lluita, no van aconseguir guanyar el primer set, que els visitants es van emportar amb un marcador de 19 a 25.
El segon set va continuar amb la mateixa dinàmica que el primer, amb punts llargs i un marcador molt igualat. Tot i saber que el camí no seria fàcil, els jugadors, amb el suport de la graderia, van continuar lluitant sense desanimar-se. El set va acabar amb una victòria dels visitants per 26 a 24.
Malgrat la certa desesperació per la falta de resultats, la graderia va continuar animant l'equip de Cavalli, demostrant confiança en el seu rendiment. El tercer i últim set va començar amb un marcador en contra, la qual cosa va ser determinant perquè els locals es van desanimar, i els de Guidolín es van emportar la victòria.
Finalment, el Cisneros Alter es va convertir en el segon equip que avança a la final de la Fase Final SM2 2023, juntament amb el Cableworld Villena Petrer, i, per tant, els dos equips ascendeixen a la Superliga Masculina per a la temporada 2023/24. Així mateix, l'Almendralejo Extremadura i l'UBE L'illa Grau jugaran el diumenge pel tercer i quart lloc, quedant-se a les portes de l'ascens.
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
L’Escola de Dansa destinarà la recaptació a l’ONG Tupay que treballa per l’educació a zones rurals del Perú
Aquesta nova iniciativa aplega als grups Venta Nova, Racó del Mercader, Reyes, Las Galeras i Rafalafena
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
El Saló de Plens de l’Ajuntament acull l’acte d’homenatge institucional a la Banda Municipal
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025