
L'UBE L'illa Grau ha tancat la seva temporada amb una final amarga.
Andrea Andreu

L'UBE L'illa Grau va enfrontar-se al Cisneros Alter VB en el seu últim pas per a aconseguir l'anhelat objectiu de la temporada, l'ascens a la Superliga. Cavalli va comptar amb el seu millor set, protagonitzat per Daniel Herrera, Óscar Prada de Conflent, Agustín Bruschini, Nahuel Ossola, Lázaro Amorós, Luis Linares i Álvaro Mateu. D'altra banda, el Cisneros, dirigit per Matías Guidolin, va iniciar les semifinals amb Francisco Rodríguez, Adrián Oliva, Francisco Duque, Eduardo Álvarez, Ignacio Roberts, Erik Costa i Marcel Caralt en el terreny de joc.
El partit va començar amb un marcador igualat, amb una graderia entregada al partit. Cap a la meitat del primer set, el Cisneros Alter es va distanciar amb 3 punts, però això no va impedir que els jugadors de Cavalli igualaren el set poc després. Tot i l'esforç i la lluita, no van aconseguir guanyar el primer set, que els visitants es van emportar amb un marcador de 19 a 25.
El segon set va continuar amb la mateixa dinàmica que el primer, amb punts llargs i un marcador molt igualat. Tot i saber que el camí no seria fàcil, els jugadors, amb el suport de la graderia, van continuar lluitant sense desanimar-se. El set va acabar amb una victòria dels visitants per 26 a 24.


Malgrat la certa desesperació per la falta de resultats, la graderia va continuar animant l'equip de Cavalli, demostrant confiança en el seu rendiment. El tercer i últim set va començar amb un marcador en contra, la qual cosa va ser determinant perquè els locals es van desanimar, i els de Guidolín es van emportar la victòria.
Finalment, el Cisneros Alter es va convertir en el segon equip que avança a la final de la Fase Final SM2 2023, juntament amb el Cableworld Villena Petrer, i, per tant, els dos equips ascendeixen a la Superliga Masculina per a la temporada 2023/24. Així mateix, l'Almendralejo Extremadura i l'UBE L'illa Grau jugaran el diumenge pel tercer i quart lloc, quedant-se a les portes de l'ascens.


Castelló enviarà el 9 de setembre 24.000 quilos d’ajuda humanitària a Veneçuela
La campanya impulsada per ASOVECAS ha reunit aliments no peribles i productes de primera necessitat per a les persones afectades pels terratrémols del passat mes de juny. L’Ajuntament ha aportat 6.000 euros per contribuir a les despeses logístiques i de transport.

La Diputació reedita ‘Oliveres de Castelló. Paisatge i cultura’ vint anys després de la seua publicació

Castelló estrenarà el nou Camí Escolar del CEIP El Pinar amb un recorregut de prop de tres quilòmetres

Castelló reforça el 775 aniversari amb la col·laboració de la Generalitat i l’exposició del Privilegi del Trasllat
El manuscrit original concedit per Jaume I en 1251 es podrà veure des d’este dimarts 8 de setembre al Menador, en una de les principals cites de la commemoració. La Generalitat també ha participat en el videomapping estrenat este cap de setmana a la Plaça Major.

Els Premis Ciutat de Castelló reconeixen Albert Guinovart, Miriam Carrasco, Juan Jarque i Sergio Serrano





