
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
La consellera d'Agricultura ha traslladat al ministre d'Agricultura, Pesca i Alimentació la seva preocupació pel problema de gestió que suposa l'aplicació del quadern digital d'explotació agrícola en territoris minifundistes
27/04/2023La consellera d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, Isaura Navarro, ha enviat una carta al ministre d'Agricultura, Pesca i Alimentació, Luis Planas, demanant una pròrroga per a l'inici de l'emplenament del quadern digital d'explotació agrícola. La consellera considera urgent ampliar la data d'implementació fins a gener de 2025, donada la necessitat de temps per a una implementació efectiva.
A més, Navarro ha sol·licitat una versió simplificada del quadern digital per als sol·licitants de l'ajuda de la PAC que tinguin entre dues i deu hectàrees, així com l'exempció de l'ús per als sol·licitants amb menys de dues hectàrees. Això busca facilitar el procés per a les explotacions més petites, reduint la càrrega administrativa i les dades a emplenar.
La consellera també ha destacat la necessitat d'eximir les explotacions amb menys de dues hectàrees de l'obligació d'emplenar el quadern digital durant el període de la nova PAC, ja que les explotacions més petites necessiten una burocràcia mínima per continuar el desenvolupament de les seves activitats.
Isaura Navarro ha posat de relleu la importància de reduir les càrregues administratives per als titulars d'explotacions agràries i millorar la realitat del sector agrari. A més, ha remarcat que l'aplicació del quadern digital en territoris minifundistes suposa dificultats de gestió a causa de la distància entre les parcel·les i l'encariment dels costos de producció.
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025
EI Covid la grip són les úniques malalties per davant de les de transmissió sexual
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles
La primera serà donar suport al Departament d'Activitats, per la qual cosa controlarà l'ocupació de l'espai públic
Els actes arrancaran a les 8.30 h, a la plaça del Pastoret i a partir de les 11.00 h, tindrà lloc el tradicional porrat popular