
El municipi d'Onda ha rendit homenatge a l'equip juvenil femení del Club Handbol Onda per la seva destacada victòria en el Campionat d'Espanya.
Redacció
És fantàstic veure com l'equip juvenil femení del Handbol Onda ha estat homenatjat per la seva victòria en el Campionat d'Espanya. L'acte de recepció al Raval de Sant Josep i l'entrega d'un obsequi per part de l'alcaldessa Carmina Ballester són mostres de reconeixement i suport cap a aquestes "guerreres" i el seu èxit esportiu.
L'equip va enfrontar-se a rivals forts en la fase final, però va demostrar el seu talent i determinació per arribar a la final i guanyar el títol. La victòria ajustada en la final contra el Montequinto va generar una gran emoció entre l'afició, que va animar l'equip fins al final.
És remarcable el recorregut d'aquest equip des dels seus inicis com a infantils, passant per cadets, fins aconseguir aquests èxits en la categoria juvenil. Aquesta trajectòria exemplifica el treball dur i la dedicació d'aquestes jugadores i el seu entrenador.
Desitgem al Handbol Onda tot el millor en el Campionat d'Espanya femení cadet i esperem que continuen brindant-nos més alegries en el futur.


Castelló afronta el dia més intens de l'onada de calor amb temperatures pròximes als 40 graus i un elevat risc d'incendis

Castelló desplega un ampli dispositiu de seguretat amb més de 500 serveis per a la Nit de Sant Joan i les festes de Sant Pere

El Camí de l'Obra estrena nou asfalt després de 40 anys sense una actuació integral i una inversió de 850.000 euros

Montán celebrarà l'11 de juliol la XV Fira de l'Oli amb degustacions, showcooking i el protagonisme de la varietat única Temprana

TVCS retransmetrà en directe el gran Bou de Sant Joan de Puçol, una de les cites taurines més esperades de l'any




