Castello 24. El digital de Castelló Castello 24. El digital de Castelló

La presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, ha assistit a la presa de possessió del nou president de la Generalitat, Carlos Mazón

“La província necessita recuperar una atenció sanitària de qualitat així com serveis i infraestructures que són claus per als castellonencs”, explica la presidenta

Política 18/07/2023 Redacció Redacció
IMG_2188

“Des de la Diputació de Castelló ens posem al servei de la Generalitat Valenciana amb lleialtat i diàleg per a donar solucions a les preocupacions dels castellonencs, complir amb les seues expectatives i respondre a les necessitats reals de la gent, als grans reptes que té la nostra província”, ha explicat la presidenta.

“Volem estabilitat, creixement econòmic i que la província de Castelló torne a enlairar i, per això, treballarem des de la Diputació des de la sensatesa i la gestió responsable junt al president de la Generalitat Valenciana”, explica Marta Barrachina.

La presidenta de la Diputació reivindica la necessitat que es recupere el CICU per a la província de Castelló, que s'augmenten les unitats de prevenció de càncer de mama, instal·lant equips d'última generació a Segorbe, Onda i l'Alcora, així com la necessitat d'un nou Hospital General a Castelló, entre altres mesures. “Treballarem per a recuperar els serveis sanitaris perquè tots els castellonencs, visquen on visquen, tinguen els mateixos drets i atencions sanitàries”, explica Marta Barrachina.

De la mateixa manera, la presidenta de la Diputació també es compromet a treballar de la mà amb el president de la Generalitat perquè la província avance quant a infraestructures es refereix. “La província de Castelló no pot quedar-se arrere i ha de rebre allò que és de justícia”, ha afegit Marta Barrachina.

“El president de la Generalitat, Carlos Mazón, coneix la realitat de la Comunitat Valenciana i sap quines són les necessitats de la província de Castelló així com d'Alacant i València, per la qual cosa el treball i les objectius són comuns i ajudaran a impulsar el nostre territori”, ha conclòs la presidenta de la Diputació, Marta Barrachina.

Te puede interesar

Lo más visto

El dicrector de CEEI Castellón, Justo Vellón,  inaugurando la jornada

Se ha desenvolupat una dinàmica en la qual els assistents han realitzat preguntes als emprenedors, creant un ambient molt productiu i interessant

Redacció
Economía 03/10/2023

La jornada ha continuat amb una sessió informativa en la qual Elena Esteve, tècnica de creació d'empreses dels Centres de Dinamització Econòmica i Social de la Diputació de Castelló (CEDES), ha presentat els programes actius a la província de Castelló dissenyats per satisfer diverses necessitats d'emprenedors i empresaris, destacant les subvencions disponibles per recolzar projectes emprenedors

PortCS

La Autoritat Portuària de Castelló serà l'amfitrió d'un esdeveniment que reunirà professionals de la indústria ceràmica de Castelló per destacar l'aliança entre PortCastelló i el clúster ceràmic.

Redacció
General 03/10/2023

El president de l'Autoritat Portuària de Castelló, Rubén Ibáñez, ha expressat el seu compromís amb aquesta associació durant una reunió amb el president de l'Associació Espanyola de Tècnics Ceràmics (ATC), Juan José Montoro. En aquesta reunió, es van discutir els detalls d'unes jornades que e  Tècnics Ceràmics s duran a terme a PortCastelló i s'espera la participació d'uns cent professionals de la indústria ceràmica de Castelló

Newsletter