
La Vall d’Uixó modernitza l’atenció ciutadana amb la incorporació del pagament amb targeta a l'OAC
L'Ajuntament instal·la quatre terminals TPV perquè els veïns puguen abonar taxes i tributs al moment, evitant desplaçaments a les entitats bancàries.
El alcalde de Vila-real, José Benlloch, s'ha reunit aquest matí amb la presidenta de la Cambra de Comerç de Castelló, Dolores Guillamón, i el seu secretari general, Jesús Ramos, en la seua qualitat de regidor d'Economia, Innovació i Fons Europeus
01/08/2023
Redacció
Àrees que el primer edil s'ha reservat en aquesta legislatura "per a reforçar i liderar directament des de l'Alcaldia durant els pròxims anys l'impuls econòmic, comercial i industrial de la ciutat".
Amb aquest objectiu, Benlloch treballa en la creació d'una Oficina municipal de captació d'inversions i nous projectes, que posarà en marxa en 2024 i per a la qual ha plantejat la col·laboració de la Cambra, "a través del potent conveni que tenim i que tan bons fruits ens ha donat en els últims anys". "Portem ja temps treballant en aquesta oficina especial, no sense dificultats, pels greus problemes de l'Ajuntament que arrosseguem per l'herència econòmica, la gestió de la crisi de la covid-19, amb 4,6 milions d'euros invertits, o l'impacte de la guerra russa contra Ucraïna, que ha generat un increment exponencial de la factura energètica i de proveïdors", lamenta l'alcalde. Aquesta oficina, afig, "serà un instrument d'impuls, agilització de tràmits i recerca d'inversions i subvencions fonamental per a la nova Vila-real del segle XXI, que hem de construir entre tots i totes".
Per a això, Benlloch vol implicar les entitats econòmiques i acadèmiques amb presència en la ciutat, com la Fundació Caixa Rural Vila-real, a través d'Efecte Vila-real, la Fundació Globalis, la Universitat Jaume I o la UNED.

L'Ajuntament instal·la quatre terminals TPV perquè els veïns puguen abonar taxes i tributs al moment, evitant desplaçaments a les entitats bancàries.

L'emblemàtic grup castellonenc estrena en primícia per a TVCS el tema ‘Te deseo muy felices fiestas’, el videoclip del qual ha sigut rodat en el marc incomparable del Real Casino Antic de Castelló.

El Servei de Conservació i Restauració provincial salva 46 peces ceràmiques d'un gran valor històric que patien un greu deteriorament i pèrdua de la capa vítria.

L'entitat commemora el seu primer quart de segle amb una gala al Club de Tennis que reuneix socis, empreses col·laboradores i les màximes autoritats de la Generalitat i la Diputació.

Sota el lema “La salut comença en la cuina”, l'associació emfatitza la importància de la nutrició amb el lliurament d'un davantal corporatiu i una postal solidària als seus 1.500 pacients i col·laboradors.

Durant tot el dia d'hui (de 9:00 h a 17:00 h), el col·legi es transforma en un punt de donació on l'hospitalitat és la clau.