Castello 24. El digital de Castelló Castello 24. El digital de Castelló

Més De 150 Nadadors I Nadadores Participen En La Xii Travessia Platja Casablanca D'Almenara

Víctor Benages Simó i Sara Mérida Arias són els guanyadors de la prova

Esports 13/08/2023 Redacció Redacció
dron3

Amb més de 150 participants, aquest matí s'ha celebrat la XII Travessia Platja Casablanca d'Almenara, en la qual els nadadors han recorregut aproximadament 1,5 km en mar oberta des de la Gola de la Llosa fins a la zona de l'Oficina de Turisme d'Almenara.

Pel que fa a les classificacions, la victòria absoluta de la prova ha estat per a Víctor Benages Simó (Huracán Puerto de Sagunto) amb un temps de 17.45, seguit de José Javier Montón Cruz del CN Tarraco amb un temps de 18.06. La tercera posició ha sigut per a Fernando Calvo García del Club Natació Morvedre amb un temps de 19.03.

La guanyadora en la categoria femenina ha sigut Sara Mérida Arias del Club Valencià de Natació amb un temps de 21.51, seguida en segona posició per Aitana Ferrer Roig, també del Club Valencià de Natació, amb un temps de 21.55. La tercera posició ha sigut per a Raquel Castro del Club Natació Màster Morvedre amb un temps de 22.26.

Quant a la classificació local, la victòria ha sigut per a Vicent Chulvi Máñez (CA Poblats Marítims), seguit d'Alberto Gómez Chovares del Piscina Trail i de Javier Catalán Martínez (Club Almenara Triatló).

El regidor d'Esports d'Almenara, Lorenzo Vicent, ha agraït la participació en la travessia, que ja s'ha convertit en una prova clàssica de l'estiu a la Platja Casablanca. Al mateix temps, ha volgut reconéixer i agrair la labor de totes i tots els que han fet possible un any més la celebració d'aquest esdeveniment.

Te puede interesar

Lo más visto

rdhggjv

L’alumnat treballador del Taller d’Ocupació de Nules VIII està realitzant importants actuacions de manteniment en diferents llocs del municipi. Aquest taller inclou les especialitats d’obra

Redacció
Economía 23/09/2023

Dins els treballs realitzats per l'alumnat d'obra destaquen la millora i manteniment dels edificis i patis dels CEIP Lope de Vega i Pío XII, entre altres. Els alumnes-treballadors de fusteria han realitzat tasques de manteniment i reparació de mobiliari urbà, jocs infantils de centres educatius i parcs, a més de construir taules de pic-nic i tanques de fusta

sdwdd

El PSPV-PSOE acusa al conseller d'Educació de ser "el paradigma de la insolvència del Consell de Mazón" en provocar "el major caos en l'inici del curs escolar que es recorda"

Redacció
Política 22/09/2023

El portaveu socialista d'Educació a les Corts Valencianes, el castellonenc Jose Luis Lorenz, ha acusat el conseller d'Educació, José Antonio Rovira, de ser "el paradigma de la insolvència del Consell de Mazón" en provocar "el major caos en l'inici del curs escolar que es recorda a la Comunitat Valenciana"

Newsletter