
Compromís per Vila-real expressa el seu malestar per no haver estat informat sobre la reunió amb ADIF
El partit demana la seua inclusió en la reunió com a membres del Govern municipal
El portaveu socialista a l’Ajuntament de Morella, junt a la regidora Mª Carmen Escuder i el que ha sigut fins ara responsable del Parc d’Aventura Saltapins, situat en el complex de la Fàbrica Giner, Jorge Garcia, han fet una valoració de la tasca realitzada i les importants millores aconseguides durant els darrers anys.
Garcia ha sigut el responsable de la gestió de les instal·lacions d’oci tan importants per al turisme de Morella i Els Ports, tant com a regidor de turisme en 2015 com a responsable des de 2019. Durant este període, amb el govern socialista al cap davant de l’Ajuntament, esta instal·lació s’ha consolidat amb més de 12.000 visitants anuals i sobre tot s’han materialitzat una millora contínua de les instal·lacions, la seguretat i la gestió tan del personal com de les reserves per als visitants.
Cal destacar que Jorge Garcia ha realitzat esta important tasca sense percebre cap prestació econòmica i, en el canvi de govern municipal ara fa uns mesos, d’acord amb el grup socialista, va traslladar la seua voluntat de seguir durant l’estiu per tal de garantir un bon funcionament de tot l’equip en l’època de major afluència.
Jorge Garcia ha volgut agrair ‘’el treball de tot l’equip i desitjar que el Parc continue amb molts d’èxits amb els nous responsables, generant oportunitats per a Morella i tota la comarca amb una oferta turística més variada’’. També ha volgut destacar que ‘’s’han realitzat importants inversions i un augment constant de visitants. Així com l’adaptació i obertura durant la pandèmia que va ser un repte important però que amb molt d’esforç vam aconseguir’’.
El portaveu socialista a l’ajuntament de Morella, Rhamsés Ripollés, ha volgut ‘agrair la gran tasca realitzada per Jorge a més d’una forma altruista sense cobrar res. El seu treball ha suposat un pas de gegant en el posicionament i gestió d’un espai tan important per al turisme de Morella i la comarca com és Saltapins’’. A la vegada ha recordat que ‘’de la legislatura passada deixem molts de projectes i inversions encarrilades per a la Fàbrica Giner, on es troba també Saltapins. Esperem que siguen una realitat i que l’actual equip de govern municipal, així com l’autonòmic, no les deixen perdre. Parlem des de la rehabilitació de l’alberg Francesc de Vinatea fins a la millora mediambiental de les basses i la zona del riu o l’equipament de les naus rehabilitades. S’han aconseguit fons europeus que cal materialitzar i que este espai tan volgut continue la seua recuperació i mai torne a l’abandonament que va sofrir, lamentablement, en altres moments’’.
El partit demana la seua inclusió en la reunió com a membres del Govern municipal
L'obertura de l'edifici de Borrull es prevé per Setmana Santa de 2025 i les obres de l'anell de circumval·lació començaran al llarg de 2026
Els comptes municipals per a 2025 prioritzen servicis públics, inversió social i sostenibilitat urbana
Proveïment, subministrament, depuració i condicionament d'infraestructures en el pressupost 2025
Parlem d'assumptes d'actualitat de la ciutat amb el portaveu del govern municipal Vicent Sales
La presidenta de la diputación asegura que esta actuación está incluida en el presupuesto 2025
La cita reunirà ponents de renom i oferirà tallers dedicats a la salut, l’estrès i la millora emocional
La primera edició del certamen aplega 47 projectes científics de centres educatius i entitats diverses
L’alcaldessa Begoña Carrasco destaca la importància del seu nou rol per al control i l’auditoria de les comptes municipals
La Plaça Major s’ompli de devoció i música en un dels actes centrals del tridu organitzat per la Real Confraria, amb la presència de l’alcaldessa i les autoritats municipals
La startup castellonenca, especialitzada en sistemes de propulsió espacial amb combustibles verds, protagonitza una nova trobada del cicle “Coffee Time” impulsat pel CEEI Castelló