
La Diputació de Castelló impulsa el quilòmetre arc de Sant Martí en la Marató bp Castelló
Redacció


Aquest espai festiu i esportiu integra els valors de l’esport amb la llibertat i la igualtat, reflectint el compromís del govern provincial en avançar cap a una societat més justa i igualitària.
El quilòmetre arc de Sant Martí, que va començar com el primer punt quilomètric d’aquest tipus a Espanya en 2023, ara s’estén com a part d’una iniciativa per promoure la inclusió i visibilitat de la comunitat LGTBQ+ en l’esport. Aquest any, a més d’estar present en la cursa, també estarà a la bossa del corredor, arribant així a un ampli públic per transmetre un missatge de conscienciació i sensibilització sobre la LGTBIfòbia.
El punt quilomètric estarà equipat amb rotulació i comptarà amb l’actuació en directe de Lore Nieto com a DJ, així com la presència de periodistes que animaran l’esdeveniment amb missatges inclusius. Es repartiran “píndoles contra la LGTBIfòbia” en forma de piruletes i aplaudidors per promoure la lluita contra la discriminació en l’esport. Aquesta mesura, promoguda per la Diputació de Castelló, és un pas important en la lluita pels drets i la igualtat de totes les persones, independentment de la seua orientació sexual.


Castelló acull demà el III Congrés per a Persones amb Càncer i Familiars


Carrasco situa l’habitatge, la renaturalització i la baixada d’impostos com a prioritats per a Castelló

Sanitat ja disposa de tots els terrenys necessaris per al nou Hospital General de Castelló




