
Els treballs formen part de la recta final de les obres de la Zona de Baixes Emissions.
Aquesta és una tradicional peregrinació que es du a terme cada últim divendres d'abril i representa un símbol arrelat a la província
26/04/2024Aquesta antiga rogativa, que culmina a Sant Joan de Penyagolosa, marca l'inici del cicle de rogatives pels camins del Penyagolosa, donant-li un significat especial com a icona de fe.
Barrachina va expressar la seua esperança que aquesta rogativa aconseguisca la tan necessària pluja per a la província, destacant el suport de la Diputació en facilitar la comunicació entre els pelegrins i l'organització mitjançant la cessió d'emissores a l'Agrupació de Protecció Civil de la institució.
Els treballs formen part de la recta final de les obres de la Zona de Baixes Emissions.
La fira se celebrarà del 27 al 30 de novembre i promet novetats per a seguir sent un referent nacional.
L'IBI baixarà un 2% més, acumulant un 8% de reducció en la legislatura.
Les ajudes es destinen a les cinc confraries que formen part Fedcopesca.
Les millores inclouen més visites als centres, l'ampliació de la plantilla i el reconeixement de la seua funció.
La cita tindrà lloc el 31 d'octubre a l'Auditori i Palau de Congressos, amb una nova obra de Ximo Fabregat.