
El Molí avança en l'escultura del bou al carrer
Redacció
L'alcaldessa d'Onda, Carmina Ballester, ha visitat el Centre Ocupacional El Molí per observar els avanços en l'escultura de trencadís que homenatja la tradició del bou al carrer. Els usuaris del centre han completat amb èxit una de les cares del toro i estan llestos per iniciar la segona fase del projecte. L'escultura, que mesurarà 5 metres de llarg i 3 metres d'alt, s'instal·larà en la rotonda de l'Avinguda Anselmo Coyne, convertint-se en un símbol de la cultura local.
Ballester ha elogiat la dedicació i el talent dels artistes d'El Molí, afirmant que el seu treball segueix sorprenent i omplint d'orgull als ondencs. Aquest projecte forma part de la iniciativa ‘Onda Bonica’, que busca embellir els espais urbans amb art i ceràmica local, celebrant la rica tradició cultural d'Onda i fomentant la inclusió social.


El Camí de l'Obra estrena nou asfalt després de 40 anys sense una actuació integral i una inversió de 850.000 euros


Montán celebrarà l'11 de juliol la XV Fira de l'Oli amb degustacions, showcooking i el protagonisme de la varietat única Temprana

Castelló estrena el nou servei del TRAM per a arribar a la platja sense transbordaments este estiu

TVCS retransmetrà en directe el gran Bou de Sant Joan de Puçol, una de les cites taurines més esperades de l'any





