
L’alcaldessa de Castelló rep els xiquets sahrauís del programa “Vacances en Pau” de l’associació Smara
Redacció
L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha rebut hui al Saló de Plens de l’Ajuntament els xiquets i xiquetes sahrauís que participen en el programa “Vacances en Pau”, promogut per l’associació Smara. En la recepció han estat presents la regidora de Benestar Social, Maica Hurtado, el president de Smara, Rubén Carot, i el delegat del poble sahrauí a la Comunitat Valenciana, Mohamed El Mamun Ahmed, així com les famílies d’acollida.
Carrasco ha destacat el paper solidari de les famílies de Castelló que acullen els 13 menors provinents del camp de refugiats de Tinduf a Algèria durant els mesos de juliol i agost, permetent-los gaudir de millors condicions de vida i rebre atenció mèdica. L’alcaldessa ha reafirmat el suport continu del Consistori al programa, agraint a les famílies la seua generositat i compromís per millorar la qualitat de vida d’aquests xiquets i xiquetes.


Castelló afronta el dia més intens de l'onada de calor amb temperatures pròximes als 40 graus i un elevat risc d'incendis

Castelló desplega un ampli dispositiu de seguretat amb més de 500 serveis per a la Nit de Sant Joan i les festes de Sant Pere

El Camí de l'Obra estrena nou asfalt després de 40 anys sense una actuació integral i una inversió de 850.000 euros

Montán celebrarà l'11 de juliol la XV Fira de l'Oli amb degustacions, showcooking i el protagonisme de la varietat única Temprana

TVCS retransmetrà en directe el gran Bou de Sant Joan de Puçol, una de les cites taurines més esperades de l'any






