
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
Begoña Carrasco destaca la solidaritat de les famílies d’acollida i el compromís de la ciutat amb els menors refugiats
23/07/2024L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha rebut hui al Saló de Plens de l’Ajuntament els xiquets i xiquetes sahrauís que participen en el programa “Vacances en Pau”, promogut per l’associació Smara. En la recepció han estat presents la regidora de Benestar Social, Maica Hurtado, el president de Smara, Rubén Carot, i el delegat del poble sahrauí a la Comunitat Valenciana, Mohamed El Mamun Ahmed, així com les famílies d’acollida.
Carrasco ha destacat el paper solidari de les famílies de Castelló que acullen els 13 menors provinents del camp de refugiats de Tinduf a Algèria durant els mesos de juliol i agost, permetent-los gaudir de millors condicions de vida i rebre atenció mèdica. L’alcaldessa ha reafirmat el suport continu del Consistori al programa, agraint a les famílies la seua generositat i compromís per millorar la qualitat de vida d’aquests xiquets i xiquetes.
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
Els ajuntaments podran optar a subvencions de fins a 5.000 euros per a actuacions de manteniment, homologació i divulgació del patrimoni natural
El municipi programa activitats gratuïtes a l’aire lliure per a totes les edats, del dilluns al divendres durant tot el mes
EI Covid la grip són les úniques malalties per davant de les de transmissió sexual
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles