
Castelló es Vesteix de Gala per al TICC: El Trofeu Internacional Castalia Reuneix 649 Nadadors de Cinc Països
L'Esdeveniment, Considerat el Segon Millor Trofeu d'Espanya, Impulsa el Binomi Turisme-Esport a la Ciutat
La regidoria de Salut Pública augmenta el pressupost i reforça el tractament en zones crítiques i la Marjaleria
01/08/2024
Marta Alacreu
El regidor de Salut Pública, Luciano Ferrer, ha anunciat un reforç en la campanya contra els mosquits a Castelló, amb un pressupost incrementat en un 50%, arribant als 90.000 euros. S'està aplicant un pla de pulverització de larvicides en àrees d'aigües estancades i aiguamolls de La Marjaleria, a més d'una campanya informativa per prevenir l'acumulació d'aigua.
El pla també inclou una estratègia innovadora de cria massiva d'insectes esterilitzats, en col·laboració amb la regidoria de Medi Ambient i la Generalitat Valenciana, per combatre el mosquit tigre en zones verdes de gran densitat poblacional. Ferrer destaca la importància de la col·laboració ciutadana per detectar focus i mantenir nets els espais susceptibles a l'acumulació d'aigua.

L'Esdeveniment, Considerat el Segon Millor Trofeu d'Espanya, Impulsa el Binomi Turisme-Esport a la Ciutat

L’actriu de veu comparteix en TV Castelló la seua trajectòria i els seus últims projectes

Una cita gastronòmica amb les millors food trucks i espectacles en directe

La institució provincial destina més de 5,5 milions d'euros a línies d'ajudes per fomentar la sostenibilitat, el benestar animal i l'eficiència energètica, assegurant el futur del territori.

El centre històric es transforma fins al 8 de desembre en un punt d'oci i trobada per a tota la família, impulsant la dinamització del comerç local en l'inici de la campanya nadalenca.

Un espectacle sense precedents, amb video mapping de la mitologia local i música en directe, marca l'inici oficial de les festes nadalenques, il·luminant simultàniament 94 carrers i places.