
Detingudes tres persones per robatoris en establiments hostalers de Benicàssim
Els autors actuaven de nit i canviaven el botí per drogues a Almassora
En la nit d'ahir, sobre les 23:00h, el CICU rebia l'avís d'un accident de trànsit amb tres vehicles implicats en la N-232, al seu pas per la localitat de Morella. En este accident han perdut la vida dos persones i altres 4 van resultar ferides. Per això l'Ajuntament de Morella ha manifestat públicament les seues condolences als familiars de les víctimes a més convocar un minut de silenci a les 12:30h en la Plaça dels Apòstols en senyal de record i suport als familiars de les víctimes.
El consistori també ha decretat el dia de hui fins a les 24:00h un dia de dol oficial en el qual les banderes lluiran a mitja asta en els edificis oficials.
D'altra banda, el grup municipal proposa en el seu comunicat oficial suspendre, a prèvia consulta amb el Gremi de Morellans pel Món,la Diana, l’Ofrena de flors des de Sant Miquel, celebrant-se esta dins de la Basílica abans de la missa. També es proposa la suspensió del Retaule, la mascletà i la desfilada dels Cavallers de la Conquesta.
A més, en el comunicat oficial es fa referència al fet que una de les víctimes és veïna de la localitat i integrant de la dansa de teixidors que pertany al Gremi d'Arts i Oficis, per això també es proposa la suspensió de les diferents danses que integra este gremi durant la resta de dies del Retaule. A més de suspendre tots els actes del pròxim diumenge 25 d'agost excepte la missa, ja que este era el dia del Gemí d'Arts i Oficis. Tot això a prèvia consulta amb els integrants d'este gremi.
Els autors actuaven de nit i canviaven el botí per drogues a Almassora
Aquesta au exerceix un paper crucial en el control de plagues en alimentar-se d'insectes voladors
L'individu, que utilitzava comptes bancàries a nom d'una persona morta, amenaça ara amb denunciar a les seves víctimes per injúries
El foc es va declarar a primera hora del matí en l'àtic d'un edifici de quatre plantes situat entre el carrer Virgen del Carmen i el passeig Febrer Soriano
La Guàrdia Civil intensifica el control a les carreteres, amb un gran nombre d'infraccions relacionades amb l'alcohol i les drogues
La Guardia Civil confirma la relació materno-filial entre la perra i el cadell que va sobreviure al maltractament
David Sotos, Pregoner infantil 2025, ha sigut l'encarregat aquest any de portar la veu dels més xicotets cantant els versos de Vicent Pau Serra pels carrers de la ciutat, amb el protagonisme també de la reina infantil, Carla Ibáñez
La Pirotècnia Mediterrani supera totes les expectatives en el Concurs de Mascletaes
El jurat elimina les dues gaiates de Portal de l'Om per un error en l'escut de Castelló
Un any més, les festes de la Magdalena han brillat amb llum pròpia gràcies a l’encesa de les 19 Gaiates
Més neteja als carrers i menys cridades per baralles