
Les actuacions s'han centrat principalment en sanejaments de façanes, retirada d'arbres caiguts i treballs d'aigües a tota la província.
Destaca la presència viatgers procedents del territori nacional
21/10/2024La Diputació Provincial de Castelló assegura haver consolidat la seua estratègia turística Castelló 365 graus, aconseguint un augment de més del 5% en el nombre de turistes i pernoctacions entre gener i agost de 2024. Esta informació ha sigut presentada este matí pel vicepresident de la institució i responsable de l'àrea de Turisme, Andrés Martínez.
Martínez ha volgut destacar que la província s'ha convertit en un destí preferit tant per a viatgers nacionals com internacionals, assenyalant que “Castelló és una província única carregada d'oportunitats”.
Durant els primers huit mesos de l'any, Castelló va rebre 1.206.238 visitants, un increment del 5,7% respecte a l'any anterior. D'este total, més d'un milió són residents espanyols, mentres que 321.279 provenen de l'estranger. La Comunitat Valenciana lidera la procedència de turistes, seguida de Madrid, Catalunya, Aragó i Castella-la Manxa.
Pel que fa a l'estratègia Castelló 365 graus, esta inclou quatre productes turístics: cicloturisme, gastronomia, viatges per a majors i festivals de música, que complementen la tradicional oferta de sol i platja. Martínez va emfatitzar que “estos productes són la clau per a atraure més visitants durant tot l'any”.
Les actuacions s'han centrat principalment en sanejaments de façanes, retirada d'arbres caiguts i treballs d'aigües a tota la província.
L'alcaldessa Begoña Carrasco, juntament amb els regidors d'Emergències i Infraestructures, ha recorregut els punts d'acumulació d'aigua després de la reunió del CECOPAL.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.