
l'Amics perd en el seu debut al Ciutat i el Proinbeni UPB Gandia s'emporta la victòria (80-100)
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El conseller destaca que l'objectiu és aconseguir un model més racional d'ocupació del sòl, que potencie les ciutats com a motor d'innovació i d'atracció de talent
16/07/2020 REDACCIÓEl conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España ha manifestat que la modernització i agilitació de l'urbanisme és «fonamental per a garantir la sostenibilitat, augmentar la cohesió social i generar ocupació». A més, ha destacat que l'objectiu de la Generalitat és aconseguir un model «més racional d'ocupació del sòl que potencie les ciutats com a motor d'innovació i d'atracció de talent».
Arcadi España s'ha expressat així en la inauguració del seminari web 'La nova ciutat en la nova normalitat. L'agenda urbana versus urbanisme del segle XX', argumentant que des del seu departament s'està treballant en la modernització de l'urbanisme des de l'inici de la legislatura amb un triple objectiu: aconseguir la sostenibilitat, treballant en la nostra economia i lluitant contra el canvi climàtic; créixer i generar ocupació de qualitat, i contribuir a augmentar la cohesió social «perquè tothom puga desenvolupar amb plenitud el seu projecte de vida», ha descrit el conseller.
Transport públic sostenible
El conseller ha ressaltat la política del Consell d'apostar per un transport públic «eficient, segur i sostenible, afavorint també maneres de transport individuals i sostenibles com la bicicleta, el patinet o desplaçar-se a peu» i ha recordat que durant l'etapa de confinament, desescalada i ara en la nova etapa de normalitat «hem adoptat les mesures precises per a compaginar l'acompliment del servei públic amb la seguretat de les persones».
Urbanisme productiu i policèntric
La Conselleria està promovent l''urbanisme tàctic, ampliant els espais en les calçades i en les voreres per a bicicletes, patinets i vianants. Es tracta d'aconseguir transformar les nostres ciutats de manera que siguen «ciutats policèntriques», enfront dels tradicionals models radials que originen desigualtats per als qui viuen en els barris perifèrics.
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.
L'alcaldessa Begoña Carrasco anuncia l'estudi de millores en la senyalística i la mobilitat per facilitar l'accés al centre des de la província.