Castelló celebra la 41a edició de la Fira del Llibre amb una àmplia oferta cultural per a tots els públics

Presentacions, tallers, firmes i espectacles omplin la plaça Santa Clara en una cita consolidada al calendari cultural de la ciutat

Cultura 02 de mayo de 2025RedaccióRedacció

Fes clic ací per a veure el vídeo complet: 

La plaça Santa Clara es torna a convertir en l’epicentre de la cultura literària a Castelló amb la celebració de la 41a Fira del Llibre, una edició que reforça el seu compromís amb la promoció de la lectura i el suport als autors locals i nacionals. Durant diversos dies, els llibres prenen els carrers amb una programació que combina literatura, animació infantil, poesia, activitats inclusives i novetats editorials.

L’esdeveniment reuneix llibreries, editorials, institucions i associacions culturals en un entorn obert i participatiu que busca apropar la lectura a tots els públics. A més de les tradicionals signatures d’exemplars i les presentacions d’obres, la Fira ofereix tallers educatius, contacontes, recitals i activitats adaptades, consolidant-se com una trobada diversa i inclusiva.

Captura de pantalla 2025-05-02 132651

La Fira del Llibre de Castelló s’ha convertit en un espai de trobada entre lectors i autors, però també en una plataforma per a la reflexió i la divulgació cultural. Amb el suport de l’Ajuntament i altres entitats, aquesta cita anual reforça el paper de la literatura com a eina de cohesió social i vertebració cultural del territori.

Te puede interesar
Lo más visto