Les obres de la Zona de Baixes Emissions a Castelló entren en la seua fase final

    El primer tram del carrer Sant Vicent i el carrer San Francisco es troben a un mes de la seua finalització, segons l’Ajuntament

    27/05/2025RedaccióRedacció

    L’Ajuntament de Castelló ha informat que els treballs del primer tram del carrer Sant Vicent i del carrer San Francisco avancen a bon ritme i s’espera que concloguen durant les pròximes quatre setmanes. El regidor d’Urbanisme, Sergio Toledo, ha assenyalat que “s’està complint amb el calendari previst i sense incidències”, afegint que les obres actuals deixaran diversos carrers acabats abans del retorn a la rutina urbana al setembre.

    ZONA BAJAS EMISIONES (3)

    Actualment, al carrer Sant Vicent s’està col·locant la llamborda en la vorera nord i, una vegada completada aquesta fase, es demolirà la vorera sud per continuar amb les obres de canalització d’aigua. Paral·lelament, al carrer San Francisco, els treballs se centren en l’empedrat, abans de procedir a l’asfaltat, instal·lació de mobiliari urbà i enjardinament. D’altra banda, al carrer Herrero s’està col·locant la nova canonada d’aigua potable, i al carrer Asensi ja s’ha finalitzat la demolició de la vorera nord i s’hi treballa en la rasa per a les conduccions.

    Toledo ha recordat els canvis de circulació per als residents, destacant que “els veïns amb pàrquing als carrers Ramón y Cajal i Bartolomé Reus podran accedir pel carrer Moyano, que canvia de sentit entre Bartolomé Reus i Ramón y Cajal”, mentre que aquells amb garatges als carrers Luis Vives i Temprado podran fer-ho per Escultor Viciano. Aquest projecte, emmarcat en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) i finançat amb fons europeus, pretén millorar la qualitat de vida urbana amb més zones verdes, aparcament i accessibilitat.

    El més vist