
L’Ajuntament ha dut a terme intervencions de repintat, renovació i substitució de senyals per millorar la seguretat a la ciutat.
Les actuacions s’han desenvolupat a Vila-real i Barcelona i han permés investigar dues empreses per contraban de substàncies estupefaents
29/05/2025La Guàrdia Civil de Castelló i l’Agència Tributària han decomissat un total de 64 quilos de cabdells de marihuana i 7,5 quilos d’haixix en una operació conjunta realitzada en una empresa de transports i diversos domicilis ubicats a Barcelona i Vila-real. Els agents van localitzar cinc caixes sospitoses el passat 14 de maig, iniciant així la investigació que ha acabat amb l’escorcoll dels establiments relacionats amb l’enviament de la mercaderia.
El registre es va efectuar el dia 20 de maig, sota autorització judicial, i va culminar amb la confiscació del total de la droga esmentada. Segons fonts oficials, s’està investigant dues empreses, així com els seus responsables, pels presumptes delictes de contraban de substàncies estupefaents. Aquestes empreses podrien haver utilitzat els canals de transport comercial per a camuflar els enviaments il·lícits.
Aquesta operació s’emmarca dins dels controls preventius periòdics que duen a terme tant el Servei de Vigilància Duanera com la Unitat d’Anàlisi de Riscos de la Guàrdia Civil, per tal de detectar tràfic il·legal de drogues, diners en efectiu o productes restringits. “Aquestes inspeccions són fonamentals per a evitar que les xarxes criminals aprofiten les vies comercials habituals per als seus negocis il·lícits”, han assegurat fonts de la comandància.
L’Ajuntament ha dut a terme intervencions de repintat, renovació i substitució de senyals per millorar la seguretat a la ciutat.
L’Ajuntament millora escoles i col·legis amb actuacions de manteniment i adequació durant l’estiu
L’Ajuntament ha impulsat la creació de 3.837 habitatges en dos anys, dels quals 1.665 seran protegits.
Els dispositius es van centrar al passeig marítim els dies 4 i 6 d’agost.
El canvi es deu a les obres de remodelació de la plaça Espanya, que es convertirà en un refugi climàtic.
El concert tindrà lloc el 21 d’agost a les 20:30 h amb l’actuació de Ayuriyan Tillman Quintet.