
L’Ajuntament ha dut a terme intervencions de repintat, renovació i substitució de senyals per millorar la seguretat a la ciutat.
La jornada celebrada a Sant Jordi mostra com aplicar la IA per a millorar la productivitat de les empreses rurals
05/06/2025
El Pacte per l’Ocupació Castelló Nord ha organitzat una jornada sobre l’aplicació de la intel·ligència artificial en el sector agroturístic i agroalimentari, celebrada al Centre Cívic de Sant Jordi amb la col·laboració de la Conselleria d’Agricultura.
La presidenta del Pacte, Ruth Sanz, ha inaugurat l’acte, on el ponent Raúl Soriano Benajes, CEO de Symplia, ha explicat com optimitzar processos i millorar la productivitat empresarial mitjançant la IA, amb exemples pràctics i recomanacions útils per al dia a dia laboral.
Sanz ha destacat que aquesta formació «ofereix eines per a un creixement eficient i sostenible de les empreses i serveis del territori».
Xert, Traiguera, Tírig, Sant Rafael del Riu, Sant Mateu, Sant Jordi, Rossell, Cervera del Maestre i Càlig, són els municipis que formen part del Pacte per l’ocupació Castelló Nord, amb l’objectiu de promoure i dinamitzar socioeconòmicament el territori amb al foment de l’ocupació, i contra el despoblament a través del treball amb tots els sectors econòmics del nostre territori acomplint diferents actuacions com l’assessorament al sector empresarial, a la població local, organització de cursos, xarrades, jornades, orientació laboral, orientació formativa... donar difusió de subvencions, ajudes, formacions i ofertes de treball. Un ampli assessorament adaptat a les necessitats del territori, i de les persones i empreses interessades en els nostres serveis.
L’Ajuntament ha dut a terme intervencions de repintat, renovació i substitució de senyals per millorar la seguretat a la ciutat.
L’Ajuntament millora escoles i col·legis amb actuacions de manteniment i adequació durant l’estiu
L’Ajuntament ha impulsat la creació de 3.837 habitatges en dos anys, dels quals 1.665 seran protegits.
Els dispositius es van centrar al passeig marítim els dies 4 i 6 d’agost.
El canvi es deu a les obres de remodelació de la plaça Espanya, que es convertirà en un refugi climàtic.
El concert tindrà lloc el 21 d’agost a les 20:30 h amb l’actuació de Ayuriyan Tillman Quintet.