
L’Ajuntament ha dut a terme intervencions de repintat, renovació i substitució de senyals per millorar la seguretat a la ciutat.
Els fons concedits es destinen directament als ajuntaments per a tasques de neteja, manteniment, conservació i dotació d’equipaments
08/06/2025La comarca de l’Alt Millars rep hui una injecció econòmica de 574.000 euros destinada a protegir el seu territori front al risc d’incendis forestals. Esta quantia, aprovada per la Conselleria de Territori, garanteix ajudes per als 22 municipis que han sol·licitat suport, assegurant que “cap localitat es queda enrere”, segons ha destacat Sergio Fornas, secretari executiu de la comarca de Viver.
Fornas ha posat en valor esta inversió, assenyalant que “ens permet estar més preparats davant un incendi”, i ha subratllat la importància del compromís de la Generalitat Valenciana amb el món rural, “una comarca agrícola, d’interior, amb petits municipis i recursos limitats”.
Els fons concedits es destinen directament als ajuntaments per a tasques de neteja, manteniment, conservació i dotació d’equipaments com ara basses o dipòsits d’aigua, fonamentals per a la lluita contra el foc.
Villahermosa del Riu rep l’ajuda més quantiosa, amb quasi 51.000 euros, seguida de Cortes d’Arenoso, amb més de 40.000 euros. “Estees ajudes ens fan més forts. Sabem lo dur que és patir l’amenaça del foc, com l’incendi de Villanueva de Viver en 2023. Volem evitar que les flames tornen a ser notícia en la nostra terra”, ha afirmat Fornas.
En el conjunt de la província, la Generalitat ha destinat un total de més de 3,1 milions d’euros a 129 localitats per a la prevenció d’incendis forestals. “Totes les que han sol·licitat ajudes les reben”, ha conclòs el secretari executiu.
L’Ajuntament ha dut a terme intervencions de repintat, renovació i substitució de senyals per millorar la seguretat a la ciutat.
L’Ajuntament millora escoles i col·legis amb actuacions de manteniment i adequació durant l’estiu
L’Ajuntament ha impulsat la creació de 3.837 habitatges en dos anys, dels quals 1.665 seran protegits.
Els dispositius es van centrar al passeig marítim els dies 4 i 6 d’agost.
El canvi es deu a les obres de remodelació de la plaça Espanya, que es convertirà en un refugi climàtic.
El concert tindrà lloc el 21 d’agost a les 20:30 h amb l’actuació de Ayuriyan Tillman Quintet.