
Castelló amplia les bases de Bicicas per a donar resposta a l'alta demanda estival
El servei suma 14 nous ancoratges entre l’Avinguda Ferrandis Salvador i el Planetari
El servei suma 14 nous ancoratges entre l’Avinguda Ferrandis Salvador i el Planetari
09/06/2025Castelló reforça el servei de bicicletes municipals Bicicas amb 14 nous ancoratges: 8 a l’estació de l’Avinguda Ferrandis Salvador i 6 més a la del Planetari. El regidor de Mobilitat, Cristian Ramírez, ha destacat que la mesura busca “garantir un servei eficaç en els punts de major afluència durant l’estiu”.
Amb 5.982 usuaris actius i més de 80 km de carril bici, la ciutat consolida l’aposta per la mobilitat sostenible. La tinenta d’alcalde del Grau, Ester Giner, ha ressaltat que Bicicas “acosta veïns i visitants al districte marítim, que ofereix una gran varietat d’activitats per a totes les edats”.
La nova infraestructura forma part del procés de modernització del servei, que permet adaptar la capacitat de les estacions segons la demanda gràcies als ancoratges individuals.
El servei suma 14 nous ancoratges entre l’Avinguda Ferrandis Salvador i el Planetari
La Diputació impulsa Castelló com a pol d’atracció tecnològica en el South Summit Madrid 2025
La ciutat reafirma el seu compromís amb la igualtat i la defensa dels drets del col·lectiu LGTBIQ+ amb una jornada festiva i reivindicativa
Més de 300 persones participen en la IV Cursa-Marcha ‘Ali Martínez’ per la donació d’òrgans i teixits
Les inscripcions per al curs 25/ 26 han de realitzar-se entre el 9 i el 18 de juny
La mostra recull escultures i pintures dels estudiants de primer i segon de Batxillerat Artístic