
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
Docents de tota la província participen en una jornada per descobrir els recursos didàctics que ofereix el municipi com a espai educatiu complementari
01/07/2025El municipi d’Onda ha acollit aquest dilluns la jornada tècnica ‘Onda, un espai per a l’aprenentatge’, una iniciativa impulsada per l’àrea de Turisme en col·laboració amb la Regidoria d’Educació, amb l’objectiu de donar a conéixer el potencial didàctic dels principals espais patrimonials de la localitat. Més de 35 docents de diferents centres de la província han participat en l’activitat.
Durant la jornada, el professorat ha visitat recursos com el Museu del Taulell Manolo Safont, Onda Natura, el Castell, la Cova de l’Algepsar i la Torre de la Presó. Tots aquests espais formen part d’una xarxa patrimonial que l’Ajuntament ha adaptat amb finalitats educatives i de divulgació en els últims anys.
La regidora de Turisme, María Baila, ha destacat que “Onda té molt a aportar com a entorn educatiu complementari, i volem facilitar eixe camí als centres”. Per la seua banda, la regidora d’Educació, María Ojeda, ha subratllat que la jornada “ha servit per acostar el nostre patrimoni al professorat i oferir eines útils per a la seua tasca docent”.
A més de les visites, la trobada ha obert un espai de diàleg entre l’Ajuntament i la comunitat educativa, amb l’objectiu de facilitar l’accés als recursos municipals i coordinar les visites escolars del curs vinent. També s’ha presentat una guia amb empreses i guies turístics especialitzats, que poden enriquir l’activitat escolar amb dinàmiques adaptades a cada nivell educatiu.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
El Consorci de Bombers impulsa dotze jornades per millorar la resposta municipal davant catàstrofes
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Les autoritats, les reines de les festes i els veïns reten homenatge al patró del districte marítim amb la missa major, el lliurament del “Aladroc d’Or” i una espectacular mascletà