Alquerías celebra l’última jornada taurina de les seues festes el dissabte 11 d’octubre

    TVCS retransmetrà en directe a partir de les 17.30 hores la solta de bous cerrils de la vesprada i les embolades de la nit.

    10/10/2025RedaccióRedacció
    _DSC0155
    _DSC0155La música es garantirà amb el Tardeo Remember (amb Vicente Añón i Tonet Marzá, entre d'altres) i la macrodiscomòbil a la nit.  

     Alqueries del Niño Perdido celebra el pròxim dissabte 11 d'octubre l'última jornada dels seus festejos taurins i musicals, convidant tota la província a la cloenda el dissabte i diumenge, de les seues festes patronals de 2025.
    La programació matinal inclou una transhumància infantil i l'entrada i prova de vaquetes de la ramaderia Fernando Mansilla.
    La programació matinal taurina començarà a les 11.30 hores amb la transhumància infantil al recinte. A partir de les 12.30 hores hi haurà l'entrada i prova de vaques de la ramaderia Fernando Mansilla.

     Tardeo, Bous i Embolades
     WhatsApp Image 2025-10-07 at 23.20.30-3

    La vesprada del dissabte combinarà actes taurins i activitats musicals. Els aficionats taurins podran seguir en directe per Televisió de Castelló (TVCS), a partir de les 17.30 hores, la solta de bous. La jornada culminarà a partir de les 23.30 hores amb les tradicionals embolades que posaran el colofó als bous de carrer.

    Pel que fa a la música, l'entreteniment està més que garantit:

    III Tardeo Remember.Se celebrarà la tercera edició d'aquesta festa al recinte del mercat, amb l'actuació dels DJs Vicente Añón, Rodri, Josvi, Tonet Marzá i Pascual Roca.
    Després de les embolades, l'orquestra La Última Legión actuarà a la Plaça Major, mentre que al recinte de mercats hi haurà una macrodiscomòbil a partir de les 2.00 hores de la matinada.
    El municipi convida tothom a no perdre's l'última jornada taurina d'aquesta edició de les festes.

     
     


     

    El més vist