
La Regidoria de Comerç de Castelló Presenta la Fira d’Artesania ‘Les Aules’ amb Més de 20 Expositors i Tallers en Viu
Redacció


La plaça de Les Aules de Castelló tornarà a ser l'escenari de la Fira d’Artesania ‘Les Aules’, una nova edició que se celebrarà del 17 al 19 d'octubre. L'esdeveniment, organitzat per la regidoria de Comerç i Consum en col·laboració amb l'Associació d'Artesans de Castelló, es consolida com una cita clau per als amants de l'artesania i els productes locals.
Més de 20 expositors mostraran als visitants una àmplia varietat de creacions, que inclouen bijuteria, ceràmica, vidrieria, joieria, marroquineria, roba, bosses i ninos, entre altres propostes. A més de l'exposició, el públic tindrà l'oportunitat de gaudir de demostracions en directe i tallers participatius, on els artesans compartiran les tècniques que mantenen vives les tradicions locals.
El regidor de Comerç i Consum, Alberto Vidal, ha explicat que la Fira d’Artesania “ha afegit un valor al comerç de proximitat, en posar en valor la creativitat i el talent dels nostres artesans. A més, aquest tipus d'esdeveniments contribueixen a mantindre vives les nostres tradicions i a reforçar la identitat cultural de Castelló”.


Per la seua banda, el president de l'Associació d'Artesans de Castelló, Pedro Domínguez, ha assenyalat que la fira és una "oportunitat única" perquè els artesans locals donen a conèixer les seues creacions i mantinguen viva la riquesa artesanal de la ciutat.
La fira obrirà les portes el divendres 17 d'octubre en horari de vesprada (de 17:00 a 21:00 hores). El cap de setmana (dissabte 18 i diumenge 19), l'horari serà de 10:30 a 14:00 i de 17:00 a 21:00 hores (el diumenge fins a les 20:00). L'organització ha previst també activitats infantils i espais d'entreteniment familiar per a totes les edats.


Castelló rep 149 sol·licituds en la primera convocatòria municipal d’ajudes al lloguer jove

Castelló busca la Bandera Verda d’Ecovidrio amb una campanya ciutadana de reciclatge de vidre

Castelló convoca una concentració esta vesprada a la Plaça Major en suport a Ceuta
La mobilització, impulsada per la Federació Espanyola de Municipis i Províncies, tindrà lloc a les 20.00 hores i inclourà la lectura d’un manifest amb la participació de representants de l’Ajuntament, la Diputació, Les Corts i la Generalitat.

Mascarell viu les seues festes patronals amb actes taurins, música i propostes per a totes les edats

Vila-real presenta prop de 200 actes per a les festes de la Mare de Déu de Gràcia 2026





