
El Mercat de Nadal dona inici a l'època més màgica de l'any al Grau amb comerç, cultura i gastronomia tradicional
Redacció


La tinenta d'alcalde del Grau, Ester Giner, acompanyada pel regidor de Barris, Paco Cabañero, ha assistit divendres a l'obertura del Mercat de Nadal del Grau, que per tercer any consecutiu acullen els Jardins del Port. L'activitat estarà en marxa des d'avui i fins a la vesprada del diumenge 30 de novembre.
Ester Giner ha destacat que la iniciativa va de la mà de l'Associació de Comerços del Grau, el sector de l'hostaleria i entitats culturals, la qual cosa el converteix en “una mercadillo amb un gran sabor i essència grauera, comptant amb fins a 15 casetes o estands diferents”.
Zona Gastronòmica i Programació Cultural
El Mercat de Nadal ofereix una zona gastronòmica on es podran degustar productes típics de Nadal, com torrons, xurros i castanyes torrades. A més dels espais dedicats al comerç i la gastronomia, la proposta es complementa amb una oferta d'actuacions a càrrec d'entitats i col·lectius del Grau.


Aquesta cita marca l'inici d'una completa programació nadalenca al Grau, fruit de la col·laboració entre la Tinència d'Alcaldia i diverses associacions.
Entre les activitats previstes per a les pròximes setmanes, destaquen:
Activitats Infantils: Cinema infantil, inflables i tallers.
Visites: El Pare Noel visitarà el Grau el dia 21 de desembre i el Carter Reial el 4 de gener.
Tradicions: La tradicional Zambombada el dia 24 de desembre.
Reis Mags: L'arribada tradicional dels Reis Mags a la plaça del Mar el dia 5 de gener.
Com a principal novetat, Ester Giner ha subratllat la celebració de les campanades infantils el matí del 31 de desembre, que comptarà amb DJ infantils, animació, pintacares i altres sorpreses per als més menuts del Grau.


Castelló recrearà els seus orígens amb set visites teatralitzades gratuïtes pel 775 aniversari

Castelló commemora els 750 anys de la mort de Jaume I amb una exposició i unes jornades d’estudi

Vila-real presenta prop de 200 actes per a les festes de la Mare de Déu de Gràcia 2026

Labora impulsa prop de 80 programes d’ocupació i formació per a més de 1.500 persones

L’Hospital General de Castelló supera els 500 procediments de neuroradiologia intervencionista en tres anys





