
El COCEMFE Castelló BSR analitza la derrota amb el Barça i prepara un nou partit a casa
L’equip va caure per 20-79 davant l’UNES FC Barcelona al Ciutat de Castelló
El Consell d'Administració aprova el relleu de Justo Vellón després de dos anys de xifres rècord
16/02/2026
Redacció
L'Aeroport de Castelló inicia una nova fase estratègica amb el nomenament de Raquel París com a nova directora general d'Aerocas. Aquest relleu s'ha formalitzat aquest dilluns, 16 de febrer, durant la reunió del Consell d'Administració de l'entitat, on s'ha donat llum verda a l'arribada de la nova responsable per a liderar la gestió de la infraestructura aeronàutica.
La presidenta de la Diputació de Castelló, Marta Barrachina, qui ha estat present en la sessió, ha qualificat la incorporació de París com una "excel·lent notícia" per al conjunt del territori valencià. Barrachina ha subratllat l'experiència i professionalitat de la nova directora, destacant que la seua tria per part del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, demostra la confiança en el talent castellonenc per a continuar guanyant oportunitats i desenvolupament econòmic.
Aquest canvi en la direcció arriba en un moment de màxima plenitud per a l'aeròdrom de Vilanova d'Alcolea i Benlloc. Durant l'acte, s'ha volgut reconéixer la tasca realitzada per la direcció anterior a càrrec de Justo Vellón. Segons la presidenta provincial, la gestió de Vellón durant els últims dos anys ha situat la infraestructura "al més alt nivell", avalada per dades que baten rècords d'activitat i que reflecteixen la bona salut del projecte.

L'objectiu per a l'etapa que ara comença és seguir enfortint l'aeroport com un motor de connectivitat clau per al turisme i el sector comercial. Barrachina ha reiterat que la Diputació mantindrà el seu suport total a aquest actiu, considerant-lo una peça fonamental no només pel seu present, sinó pel seu paper estratègic en el futur de la internacionalització de Castelló. Amb la nova direcció, s'espera continuar ampliant horitzons i consolidant les bones xifres de passatgers i operacions que s'han registrat en els darrers exercicis.

L’equip va caure per 20-79 davant l’UNES FC Barcelona al Ciutat de Castelló

La millora del temps permet recuperar els actes suspesos dissabte

Ratxes de fins a 109,4 km/h al punt de Tetuán per la borrasca Oriana

La capital de la Plana és una de les primeres ciutats d’Espanya amb esta acreditació

Una conferència gratuïta sobre gestió personal i empresarial

L’Associació Xinesa de Castelló organitza exhibicions de dansa, kung-fu i artesania per al pròxim dissabte