Castelló intensifica els controls de mosquits

    Les temperatures suas continuaran atraent mosquits al llarg de septembre

    07/09/2020 REDACCIÓ
    mosquito-krcD-U6014962280366N-624x385@Las Provincias

    Setembre encara arrossegarà plagues de mosquits aconseguisc. El doctor Rubén Bueno va avisar que a Castelló cal extremar la campanya antimosquits. Això es deu a la humitat i les temperatures suaus que atrauen a aquests insectes. La zona de la Marjaleria és on més cal extremar la precaució. ''No podem baixar la guàrdia perquè les temperatures són molt adequades per a la proliferació de mosquits'', comenta Bueno.

    Des del laoratori Lokímica s'han realitzat moltes fumigacions durant l'estiu, i es continuen fent en les zones proliferants de larves.

    La Diputació va ampliar les exterminacions a causa de les queixes dels veïns. Bueno recomana ''tindre compte amb els objectes que es deixen fora de casa que puguen ser focus per a la procreació dels mosquits''.

    Els experts aconsellen a la ciutadania ser cauts en el canvi de residència habitual del final de l'estiu: ''quan ens mudem a l'apartament d'estiu, ens acostem a l'hàbitat natural dels mosquits, i a la volta es queda lliure, perfecte per a niar''.

    Bueno reitera guardar recipients que puguen contindre aigua com a piscines, l'abeurador del gos o qualsevol deposite amb l'aigua suficient per a permetre-li al mosquit desenvolupar-se.

    El més vist