
Castelló paga 9,2 milions a proveïdors des de la declaració de l’estat d’alarma



L'Ajuntament de Castelló ha realitzat pagaments a proveïdors per més de 9,2 milions d'euros des de l'aprovació del Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es va decretar l'estat d'alarma i que va implicar una reorganització dels serveis públics i els recursos humans del consistori. El Govern municipal ha donat prioritat al pagament a autònoms i xicotetes i mitjanes empreses que presten serveis a l'Ajuntament.
L'alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha explicat que “encara que el pagament a proveïdors sempre ha sigut una de les nostres principals preocupacions, amb l'estat d'alarma hem considerat més necessari que mai centrar els esforços de gestió econòmica a donar estabilitat al teixit empresarial castellonenc prioritzant el pagament a pimes i autònoms”.
D'altra banda, el Govern municipal està treballant en l'elaboració d'un pla de resposta econòmica i social davant l'emergència sanitària per coronavirus amb l'objectiu de mitigar l'impacte de la crisi a la ciutat de Castelló. Així mateix, la Junta de Govern Local ha aprovat esta setmana l'inici de la tramitació de l'expedient per a concertar una nova operació de crèdit i incrementar fins als 50 milions la capacitat de tresoreria.


La companyia castellonenca Visitants actuarà a Durango amb ‘Maletes de terra’ pel Dia Mundial del Teatre

La Diputació ampliarà el pla d’enllumenat eficient a municipis de menys de 1.000 habitants


El PPCS demana més seguretat a l’interior amb inversions en casernes i vigilància rural


