
Sanitat detecta 613 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

Sanitat ha detectat 613 nous casos confirmats des de l'última actualització. Dels nous contagis, 160 s'han produït a la província d'Alacant, 419 en la de València i 34 en la de Castelló. Hui dia, en tota la Comunitat Valenciana la xifra de positius en coronavirus és de 40.738. De les tres províncies, la de Castelló és la que menys casos acumulats té, ja que compta amb 4.468 en total, mentre que València compta amb més de 22.000 i Alacant amb més de 13.000.
En les últimes 24 hores s'han donat 1.104 altes a pacients amb coronavirus. Segons Sanitat, actualment els hospitals de la Comunitat tenen a 389 persones ingressades: 62 a la província de Castelló, amb 8 pacients en UCI; 129 a la província d'Alacant, 36 d'ells en l'UCI; i 198 a la província de València, 27 d'ells en UCI. Quant a defuncions, s'han registrat 6 per coronavirus des de l'última actualització, per la qual cosa el total de defuncions és de 1.643 persones: 244 a la província de Castelló, 568 en la d'Alacant i 831 en la de València.
El nombre total de proves dutes a terme per a la detecció del coronavirus ascendeix a 1.106.563, de les quals 955.844 han sigut a través de PCR i 150.719 mitjançant test ràpid.


El Grau recupera la carrossa mitològica de Neptú per a la Cavalcada de la Mar de Sant Pere

La Diputació impulsa un portal digital per a difondre el patrimoni documental dels municipis de Castelló
La nova plataforma permet consultar en línia els fons documentals de nou arxius municipals de la província

Nules presenta el conte ‘Fem la barraqueta!’ per a divulgar entre els més menuts la tradicional Festa de les Barraquetes

L'astrofísic Héctor Socas protagonitzarà este dissabte una nova conferència al Planetari de Castelló


