
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
ASCER assegura que aquesta decisió transmetrà una imatge d'Espanya molt negativa
27/10/2020 redaccióL'Associació Espanyola de Fabricants de Taulells i Paviments Ceràmics, ASCER, considera que la proposta de l'Executiu d'estendre l'estat d'alarma durant sis mesos més transmetrà una imatge d'Espanya a nivell internacional molt negativa amb conseqüències irreparables en les vendes i en la recuperació de la indústria.
Així mateix, considera que en el context en el que ens trobem «és necessari prendre mesures que donen confiança i estabilitat» en un país ja molt danyat per les conseqüències econòmiques generades pel Covid-19.
Per a un sector que embene el 75 % de la seua facturació en els mercats internacionals aquesta mesura llança «un missatge de pessimisme i d'incapacitat per a bregar amb el virus» en el curt i mitjà termini i transmet una imatge de país on albergar qualsevol activitat comercial internacional serà impossible fins a ben entrat el 2021, comenten des del sector.
La duresa de la situació econòmica és extrema i la indústria reitera una vegada més la necessitat que les diferents administracions prenguen mesures urgents per a la reactivació de la indústria i de l'economia. A més, el sector insisteix en la necessitat urgent d'injectar liquiditat a les empreses i ampliar els períodes de carència dels crèdits ICO per a garantir la supervivència de les empreses davant la incertesa generada per aquesta nova ona.
«Si no es posen mesures, la capacitat de consum i la confiança dels consumidors caurà arrossegant a tots aquells sectors no essencials. És fonamental no arribar a aqueix extrem pel que les mesures han d'arribar amb urgència», han conluit des del sector ceràmic.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament d’Onda amb la col·laboració del Museu del Taulell i el suport d’entitats com ANPEC, AVEC-Gremio i l’ATC
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Les autoritats, les reines de les festes i els veïns reten homenatge al patró del districte marítim amb la missa major, el lliurament del “Aladroc d’Or” i una espectacular mascletà