
La convocatòria MIR 2026 establix nou hospitals acreditats en tota la Comunitat Valenciana.
La instal·lació podrà ser utilitzada pels diversos centres educatius de la localitat
10/11/2020 RedaccióL’Escola Infantil Municipal d’Almenara comptarà pròximament amb una aula multisensorial gràcies a una subvenció de 866,64 euros de la Conselleria d’Educació Cultura i Esports. L'aportació arriba gràcies a que des del centre s'han presentat per primera vegada a la convocatòria de projectes d'investigació i innovació educativa.
El projecte elaborat pel centre es titula “Snoezelen” i es desenvoluparà en aquesta aula per a la qual es destinarà la dotació econòmica obtinguda. Des del centre, la directora, Asun Forner, ha destacat que “ha sigut una aposta important que ha donat els seus fruits per a millorar la qualitat educativa amb aquest aula multisensorial, que no sols serà utilitzada per l’Escola Infantil Municipal, sinó que l'obrirem a tota la comunitat educativa local”.
L'alcaldessa d'Almenara, Estíbaliz Pérez, ha destacat la “importància que tindrà la creació d'aquest aula multisensorial a la nostra Escola Infantil Municipal, ja que serà una eina més en l'educació per als xiquets i xiquetes que la necessiten, i és més, estarà oberta a tota la comunitat educativa d'Almenara”.
Pérez ha recordat “l'aposta del govern local per l’Escola Infantil Municipal, per la seua qualitat educativa, pels seus menús saludables i per potenciar l'educació dels més xicotets d'Almenara, tot des d'un servei públic que gestionem de manera directa des de l'Ajuntament d'Almenara”.
La convocatòria MIR 2026 establix nou hospitals acreditats en tota la Comunitat Valenciana.
La presidenta de la Diputació participa en les II Jornades de Comunicació i Pimes celebrades a Castelló.
Els treballs formen part de la recta final de les obres de la Zona de Baixes Emissions.
La fira se celebrarà del 27 al 30 de novembre i promet novetats per a seguir sent un referent nacional.
L'IBI baixarà un 2% més, acumulant un 8% de reducció en la legislatura.
Les ajudes es destinen a les cinc confraries que formen part Fedcopesca.