
Ascendeixen a 330 les sancions que la Policia Local de Castelló ha posat per no complir les mesures relatives a la Covid-19



Ascendeixen a 330 les sancions que la Policia Local de Castelló ha imposat per incompliment de les mesures de seguretat relatives a les noves restriccions derivades de la situació de pandèmia generada per la Covid-19.
De manera concreta, les sancions que s'han emés són 96 per no portar màscara; 98 per incomplir el toc de queda de 00.00 hores a 6.00 hores; 65 per consum d'alcohol en la via pública; 6 per reunions de més de 6 persones; 39 per molèsties i reunions en domicilis i 26 relatives a establiments.
Així mateix ahira la capital de la Plana ampliava les restriccions a la ciutat a causa de la situació epidemiològica. Per aquest motiu, el Centre de Coordinació Municipal (Cecopal) ha establit un límit d'aforament de 80 persones en els actes en via pública organitzats per tercers així com la clausura dels parcs infantils de la ciutat amb la finalitat d'evitar aglomeracions, minimitzar riscos i protegir així la salut dels menors fins que la situació millore.


Figueroles acollirà el Dia de la Província 2026 coincidint amb el 300 aniversari del municipi

Castelló programa més de 250 activitats este estiu per a omplir de vida les platges i els barris de la ciutat
La programació inclou activitats esportives, culturals, ambientals i divulgatives entre juny i setembre als quatre quilòmetres de litoral i diferents barris de Castelló

CSIF porta a Fiscalia les presumptes coaccions als seus delegats d’Educació i reclama una condemna institucional

El PSPV demana explicacions sobre la seguretat del pàrquing de Santa Clara després del tancament de diverses places



