
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
En el manifest que s'ha llegit s'ha posat l'accent en que la lluita contra la violència de gènere és una tasca comuna de dones, homes i institucions
25/11/2020 REDACCIÓAmb el lema «que la pandèmia no ens silencie» la localitat d'Almenara ha celebrat aquest matí el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones amb la lectura d'un manifest a la porta del consistori en el qual entre altres qüestions s'ha posat l'accent que la lluita contra la violència de gènere és una tasca comuna de dones, homes i institucions que té com a objectiu «erradicar aquesta pandèmia social».
En el manifest també s'ha recordat que enguany «amb la situació sanitària i els confinaments s'ha agreujat donada l'obligació de les dones víctimes de conviure amb el seu agressor» així com també la pertorbació de l’entramat social, la pèrdua d'ingressos econòmics i el menor accés als serveis. També s'ha volgut recalcar que cal assumir la lluita contra la violència cap a les dones, denunciant les agressions, fent costat a les víctimes i transmetre a totes les generacions la igualtat entre dones i homes. Al mateix temps també s'ha demanat que en aquests temps de pandèmia per la covid-19 les decisions es prenguen en la perspectiva de gènere i es faça costat a les persones més vulnerables.
Finalment s'ha insistit que encara queda un llarg camí que recórrer i s'ha apel·lat al fet que homes, dones i institucions lluiten per a aconseguir la igualtat efectiva i real en totes les societats i grups socials on «la diversitat, la inclusió, el respecte i la igualtat ens porte a la globalització de la felicitat i la llibertat».
Aquest acte completa les campanyes que s'han realitzat des de l'Ajuntament d'Almenara durant aquest mes de novembre marcats per la situació sanitària per la covid-19, com la col·locació de panells en diversos punts de la localitat amb els noms de les dones víctimes de la violència masclista enguany, que es van complementar amb una lona en la zona del Terraet i la mostra de «sabates roges» contra la violència de gènere. També es duen a terme dues campanyes per xarxes socials, una amb el suport dels comerciants i l'altra titulada «Amor romàntic? Desmuntem el mite». També s'il·lumina el Centre FPA de color morat i s'ha aprovat en ple una Declaració Institucional.
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
Els ajuntaments podran optar a subvencions de fins a 5.000 euros per a actuacions de manteniment, homologació i divulgació del patrimoni natural
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles
La Platja del Gurugú acull entre divendres i diumenge aquesta important cita, que marca l'inici dels campionats d'estiu amb una participació rècord.
Deu Dies de Tradició, Gastronomia i Convivència per ha gaudir d'una programació per a totes les edats, amb actes taurins, culturals i religiosos en honor a la Mare de Déu del Carme.
La Regidoria de Família i Infància de Castelló valora la tasca de la Fundació Iniciativa Social, que oferix activitats gratuïtes a 23 menors del barri en situació de vulnerabilitat.