
Vinaròs presenta la programació de Nadal 2020 amb activitats que compleixen les mesures de seguretat



El primer tinent d’alcalde i regidor de Promoció de la Ciutat i d’Interés Turístic, Marc Albella, amb la regidora d’Obres i Serveis, Carmen Morellà, han presentat la programació de Nadal 2020 a Vinaròs.
Albella ha destacat que es una programació amb la que es pretén animar a la gent a eixir al carrer, però també es pretén ajudar als comerços de la localitat i axí dinamitzar l’economia de Vinaròs. Han assegurat que les activitats programades comptaran sempre amb totes les mesures de seguretat corresponents, perquè petits i grans, puguen gaudir d’aquestes dates tan senyalades.
Una de les novetats d’aquest any es la instal·lació d’una pista de gel sintètic a la pèrgola del passeig de Colom des del 3 de desembre al 6 de gener. Els regidors, al presentar la programació, han explicat que es farà un estricte control de l’aforament i de totes les mesures corresponents. En la mateixa localització es celebrarà la Fira Lluís Santapau del 3 al 13 de desembre, amb la participació de cinc paradetes que oferiran productes elaborats amb xocolata, així també com dolços tradicionals nadalencs.
La cavalcada de reis finalment no es podrà celebrar, ja que és un espectacle itinerant. Per tant, els regidors han explicat que es podrà veure a través del Canal 56 el 5 de gener a partir de les 18:30h.




La Vuelta arranca este dissabte a Mònaco i passarà dos dies consecutius per Castelló

La Generalitat eleva a 39,5 milions d’euros el pressupost per al sector pesquer en 2026

El Programa Alba atén 541 dones víctimes d’explotació sexual a Castelló en el primer semestre

L’Orquestra de la Comunitat Valenciana portarà grans directors internacionals a Castelló en la temporada 2026-2027

La Generalitat produirà 100.000 plantes autòctones per restaurar 160 quilòmetres de barrancs afectats per la dana
El pla actuarà en 53 municipis de les conques del Magre, Túria, Poio i Picassent i substituirà progressivament la canya invasora per vegetació de ribera. La inversió prevista ascendix a 56,4 milions d’euros.

