
Sanitat notifica 185 nous casos de coronavirus i 183 altes en la Comunitat Valenciana
Redacció


La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 185 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d'antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 514.187 persones. Els nous casos registrats per províncies són 55 a Castelló (54.144 en total); 70 a Alacant (188.618) i 60 a València (271.424). La xifra de casos no assignats es manté en 1.
D'altra banda, s'han registrat 183 altes a pacients amb coronavirus. D'aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 515.308. Per províncies, les altes es distribueixen així: 54.127 a Castelló, 188.464 a Alacant i 272.661 a València. El total d'altes no assignades es manté en 56.
Els hospitals valencians tenen, actualment, 182 persones ingressades, 49 d'elles en l'UCI: 55 a la província de Castelló, 10 en UCI; 77 a la província d'Alacant, 30 d'elles en l'UCI; i 50 a la província de València, 9 en UCI.


D'altra banda, s'han registrat cinc defuncions en els últims set dies, tres dones de 65, 80 i 88 anys i dos homes de 80 i 81 anys, per la qual cosa el total de decessos des de l'inici de la pandèmia ascendeix a 7.836: 853 a la província de Castelló, 3.006 en la d'Alacant i 3.977 en la de València.
D'acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 2.489 casos actius, la qual cosa suposa un 0,47% del total de positius.
Des de l'última actualització, no s'ha registrat cap brot de 10 o més casos.


Castelló enviarà el 9 de setembre 24.000 quilos d’ajuda humanitària a Veneçuela
La campanya impulsada per ASOVECAS ha reunit aliments no peribles i productes de primera necessitat per a les persones afectades pels terratrémols del passat mes de juny. L’Ajuntament ha aportat 6.000 euros per contribuir a les despeses logístiques i de transport.

La Diputació reedita ‘Oliveres de Castelló. Paisatge i cultura’ vint anys després de la seua publicació

Castelló estrenarà el nou Camí Escolar del CEIP El Pinar amb un recorregut de prop de tres quilòmetres

Castelló reforça el 775 aniversari amb la col·laboració de la Generalitat i l’exposició del Privilegi del Trasllat
El manuscrit original concedit per Jaume I en 1251 es podrà veure des d’este dimarts 8 de setembre al Menador, en una de les principals cites de la commemoració. La Generalitat també ha participat en el videomapping estrenat este cap de setmana a la Plaça Major.

Els Premis Ciutat de Castelló reconeixen Albert Guinovart, Miriam Carrasco, Juan Jarque i Sergio Serrano





