
Els veïns del Meridiano tanquen les seues festes amb la presència de regidors del Govern municipal
El tradicional sopar popular posa el punt final a uns festejos marcats per la convivència i les activitats lúdiques
Transició Ecològica i Habitatge aborden l'informe “Treball i transició ecològica” en Construint i Alimentant Alternatives
16/11/2021
Redacció
Les Jornades Construint i Alimentant Alternatives que organitzen les Regidories de Transició Ecològica i Habitatge han programat aquesta setmana dues conferències en les quals reflexionaran sobre polítiques socials i ambientals per a fer front a la crisi i garantir l'accés a l'habitatge.
Aquest dimarts presentaran l'informe “Treball i transició ecològica. Fer front a la crisi des de la justícia social i ambiental”, un document elaborat per diferents entitats socials. Intervindran representants dels sindicats UGT, Comissions Obreres, CGT i Intersindical i Adrián Almazán, coautor i membre del Fòrum de Transicions.
L'acte serà en l'Edifici Sindical, a partir de les 18.30 hores, i també comptarà amb la participació de diverses entitats socials, a més de l'assistència del regidor de Transició Ecològica, Fernando Navarro, i la regidora d'Habitatge, María Jesús Garrido.
Construint i Alimentant Alternatives prosseguiran el dijous 18 amb una conferència que abordarà polítiques públiques per a mobilitzar habitatge buit de grans propietaris i fer front a l'especulació. Comptarà amb la intervenció de la Masovera, Espacio Común i l'Ajuntament de Mataró. Serà a les 18.30 hores en el Menador.


El tradicional sopar popular posa el punt final a uns festejos marcats per la convivència i les activitats lúdiques

L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal

Un simple anàlisi de sang permet detectar alteracions cromosòmiques com la síndrome de Down a partir de la setmana 10 de gestació

La institució provincial ha incrementat de 24 a 34 els punts de recàrrega

El centre oferirà 80 places residencials i 40 de centre de dia.

La intervenció s’emmarca dins del Pla d’Asfaltats i tindrà un termini d’execució de 10 mesos.