
La Generalitat invertirà prop de 500.000 euros en accessibilitat i patrimoni a Tales i Suera
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
El programa d'activitats s'iniciarà el dia 22 de juliol i finalitzarà el 31 de juliol
22/07/2022L'Ajuntament de Canet lo Roig dinamitzarà l'activitat cultural, esportiva i lúdica del municipi amb la celebració d'una nova edició de la seua ‘Setmana Cultural’ que, realment, dura més de 7 dies. El programa d'activitats s'inicia avui 22 de juliol i finalitzarà el 31 de juliol, si bé encara hi haurà un dia més de propina, ja que el 7 d'agost s'inaugurarà una exposició sobre els llibres de festes al llarg dels últims 50 anys i també es representarà una obra de teatre per a tots els públics.
Una llarga i intensa ‘Setmana Cultural’ d'11 dies que s'ha organitzat amb la col·laboració de la pràctica totalitat d'associacions de la localitat i el suport de la Diputació de Castelló, i que inclou espectacles musicals, rutes guiades, concerts, campionats esportius, conferències, tallers, teatre, gimcanes, exposicions, activitats infantils i fins i tot una ‘bicicletada’ popular. “Hem dissenyat un programa perquè tant els nostres veïns com els molts visitants que rebem durant els mesos d'estiu el puguen gaudir en família, i en un ambient entranyable i cordial. Es tracta, en definitiva, d'una proposta que ens ajudaran a passar un estiu més divertit”, explica l'alcaldessa, María Ángeles Pallarés.
En aquest sentit, la primera edil anima als castellonencs de qualsevol part de la província “a conéixer el nostre poble i a gaudir dels molts actes programats”. Es tracta, en definitiva, d'unes jornades de “oci saludable per a totes les edats en les quals, com ja és habitual al nostre poble, es combinen els aspectes lúdics i didàctics per a oferir una experiència enriquidora per a tots", puntualitza Pallarés.
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
L’Escola de Dansa destinarà la recaptació a l’ONG Tupay que treballa per l’educació a zones rurals del Perú
Aquesta nova iniciativa aplega als grups Venta Nova, Racó del Mercader, Reyes, Las Galeras i Rafalafena
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
El Saló de Plens de l’Ajuntament acull l’acte d’homenatge institucional a la Banda Municipal
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025