
L’activitat tindrà lloc l’1 de novembre a la plaça del Parc amb jocs, tallers i un laberint inflable.
El programa d'activitats s'iniciarà el dia 22 de juliol i finalitzarà el 31 de juliol
22/07/2022
Redacció
L'Ajuntament de Canet lo Roig dinamitzarà l'activitat cultural, esportiva i lúdica del municipi amb la celebració d'una nova edició de la seua ‘Setmana Cultural’ que, realment, dura més de 7 dies. El programa d'activitats s'inicia avui 22 de juliol i finalitzarà el 31 de juliol, si bé encara hi haurà un dia més de propina, ja que el 7 d'agost s'inaugurarà una exposició sobre els llibres de festes al llarg dels últims 50 anys i també es representarà una obra de teatre per a tots els públics.
Una llarga i intensa ‘Setmana Cultural’ d'11 dies que s'ha organitzat amb la col·laboració de la pràctica totalitat d'associacions de la localitat i el suport de la Diputació de Castelló, i que inclou espectacles musicals, rutes guiades, concerts, campionats esportius, conferències, tallers, teatre, gimcanes, exposicions, activitats infantils i fins i tot una ‘bicicletada’ popular. “Hem dissenyat un programa perquè tant els nostres veïns com els molts visitants que rebem durant els mesos d'estiu el puguen gaudir en família, i en un ambient entranyable i cordial. Es tracta, en definitiva, d'una proposta que ens ajudaran a passar un estiu més divertit”, explica l'alcaldessa, María Ángeles Pallarés.
En aquest sentit, la primera edil anima als castellonencs de qualsevol part de la província “a conéixer el nostre poble i a gaudir dels molts actes programats”. Es tracta, en definitiva, d'unes jornades de “oci saludable per a totes les edats en les quals, com ja és habitual al nostre poble, es combinen els aspectes lúdics i didàctics per a oferir una experiència enriquidora per a tots", puntualitza Pallarés.

L’activitat tindrà lloc l’1 de novembre a la plaça del Parc amb jocs, tallers i un laberint inflable.

El llibre se centra en la capacitat natural del cos per entendre's i utilitzar-se de manera efectiva, trencant la desconnexió cos-ment de la vida moderna.

L'aplicació utilitza models de llenguatge avançats per organitzar, redactar i donar veu a biografies i autobiografies personals.

L'ampliació inclourà cinc noves consultes de Medicina General, una àrea de Pediatria reformada i la instal·lació d'un ascensor.

El consistori ha destinat 102.270 € a la Biblioteca Municipal per reforçar la compra de llibres, les activitats de foment lector i la renovació del mobiliari.

La mostra itinerant de la Diputació reuneix prop d’un centenar d’obres dels col·lectius Urban Sketchers Maestrat i Urban Sketchers Castelló.