La Generalitat destina 47.000 euros per a actuacions de les universitats públiques en defensa de la memòria democràtica

Podran ser beneficiàries d'aquestes subvencions projectes i iniciatives de les universitats públiques de la Comunitat Valenciana

General 26/07/2022 Redacció Redacció
gv_distintiu_vertical_rgb_val

La Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica ha convocat subvencions per un import de 47.651,64 euros destinades a universitats públiques valencianes per a la realització de projectes i iniciatives que tinguen per objecte la investigació, promoció i difusió de la memòria històrica i democràtica durant l’exercici 2022.

D'una banda, es podran subvencionar congressos, simposis, seminaris, jornades, trobades, conferències, xerrades i taules rodones. També s'hi inclouen activitats culturals com ara exposicions relacionades amb la promoció i difusió de la memòria històrica i democràtica valenciana.

D’altra banda, es podran finançar els treballs de recerca, informes de censos, produccions audiovisuals i projectes educatius sobre la temàtica de la subvenció.

A més, s’estableix un apartat concret per subvencionar l’edició de publicacions relacionades amb les actuacions anteriors.

Podran ser beneficiàries de les ajudes recollides en aquesta convocatòria les universitats públiques de la Comunitat Valenciana.

El termini per a la presentació de sol·licituds finalitzarà el proper 6 d'agost i es realitzarà, únicament, per via telemàtica a través de la Seu Electrònica de la Generalitat, accedint al cercador de tràmits i serveis a la URL, o a través de la Guia PROP .

Te puede interesar
awdwafaw

Peñíscola: Novembre, el mes del Benestar Social en Acció

Redacció
General 02/11/2023

A Peñíscola, el mes de novembre no solament marca l'inici de la temporada hivernal, sinó que esdevé el "Mes del Benestar Social en Acció". La regidoria de Benestar Social de l'Ajuntament de Peñíscola està duent a terme una sèrie d'iniciatives destinades a destacar la tasca crucial dels Serveis Socials municipals en la ciutat

Lo más visto