
Luis García, president de l’Amics Castelló, visita TVCS per parlar de les Claus Esportives i la Fita Històrica de la SAD
Concentració Màxima, Anàlisi del Pròxim Enfrontament Vital a Casa Davant l'Huesca

Concentració Màxima, Anàlisi del Pròxim Enfrontament Vital a Casa Davant l'Huesca

La defensa castellonenca va deixar el Sol Gironès Bisbal Bàsquet en només 7 punts en el tercer quart, consolidant un avantatge que permet sumar el tercer triomf consecutiu.

El conjunt d'Amics supera un partit d'alta tensió (97-106) i es prepara per rebre el Bisbal Bàsquet en Lliga i el Fuenlabrada en l'eliminatòria de Copa Espanya.

Fins a Sis Jugadors Locals Aconsegueixen Dobles Dígits de Valoració, Liderats per un Ken Issanza Imparable a la Pintura (19 punts).

L'equip castellonenc, liderat per Stutz i Newton, va aconseguir una renda de més de deu punts en el segon quart que va saber mantenir en un final ajustat (76-81).

El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.

L'equip va véncer 77-94 al CIUDAD MOLINA BASKET en el seu debut lliguer i se situa al capdavant de la classificació en la primera jornada.

Un joc coral i l’encert exterior marquen l’inici amb bones sensacions

El conjunt de La Plana lluita fins a l’últim segon davant del Class Bàsquet Sant Antoni

El primer contacte de l'equip de Castelló ha servit per posar en pràctica conceptes de joc i donar minuts a tots els jugadors, inclosos els de la pedrera.

Els primers partits seran el 2 de setembre davant el Club Esportiu Bàsquet Vila-real i el 5 de setembre, a porta tancada, davant el potent HLA Alacant, dues cites per a començar a rodar l'equip i provar les primeres tàctiques de joc.

L’aler madrileny aportarà energia, versatilitat i llançament exterior al conjunt castellonenc

La campanya "Tornarem" supera les expectatives inicials, amb 50 nous socis que s'uneixen al projecte.

L'equip de bàsquet visita el plató de Televisió de Castelló per contar tota l'actualitat.

L'equip castellonenc afronta un partit clau en el Ciutat de Castelló per a continuar sumant i millorar la seua classificació.

L'arrancada després de pujar de categoria ha sigut millor que bo per a l'equip

Juan A. Orenga, el director de la coreografia, reconeix la complexitat de la trobada

Frederic Castelló, qui ha estat el segon entrenador durant deu temporades, complirà la seua onzeena temporada amb l'equip

El club ha aconseguit obtenir un any més l'aval de 150.000 euros i els gairebé 36.000 euros que demana la Federació Espanyola de Bàsquet per a realitzar la inscripció

El Club Amics del Bàsquet, en un moment marcat per la complexitat i la incertesa de la temporada, va celebrar el passat dilluns 19 de juny l'Assemblea General Ordinària, amb la participació d'uns trenta socis

La localitat de Calp ha acollit la Final Four júnior de la Comunitat Valenciana, en la qual han participat l'equip del TAU Castelló, el València Basket, el Lucentum Alacant i el Don Bosco

Ezekiel Alley. Alley, natural de Tucson (Arizona) té 23 anys, mesura 1,85 i va jugar la passada temporada als Portland State Vikings en la NCAA

El TAU Castelló continua conformant la seua plantilla per a la pròxima temporada i s'ha fet amb els serveis de l'aler estatunidenc Halen Nesbitt que la passada temporada va militar en el CB Almansa.

El president del primer equip de bàsquet de Castelló visita el nostre plató per a parlar sobre la lliga 2021/2022

Ya puedes descargar la programación de Navidad Castellón 2025 en PDF. Consulta todas las actividades, eventos y horarios de las fiestas navideñas, del 5 de diciembre al 6 de enero.

Les 28 paradetes participants van oferir productes locals, dolços tradicionals i tallers infantils, contribuint a dinamitzar el barri i fomentar la convivència veïnal.

La jornada va incloure una fira d’entitats, mostres de cultura popular i una manifestació que es va aturar davant la Casa Matutano, lloc de la signatura històrica de 1932.

La província es prepara per a un augment dràstic de la inestabilitat a partir de dilluns, amb previsió d'acumulats superiors als 80-100 mm en 12 hores a causa de la borrasca que afecta el Mediterrani.

El Cecopal de Castelló s'ha reunit per coordinar la resposta a la borrasca Emilia, que portarà xàfecs molt forts i persistents durant la jornada de dilluns. L'alerta es manté activa a tota la província fins a les 18:00 h.

Dos dotacions del Consorci Provincial de Bombers han hagut d'evacuar un home i una dona en la tarda de diumenge, ja que havien quedat bloquejats pel vehicle i l'aigua acumulada al carrer del Riu.