
La comunicació, clau estratègica per a la competitivitat i el creixement de les pimes.
La presidenta de la Diputació participa en les II Jornades de Comunicació i Pimes celebrades a Castelló.
El pla Horitzó Inversor, amb 25 projectes clau, busca modernitzar infraestructures i promoure la sostenibilitat al municipi
20/09/2024El ple de l’Ajuntament d’Onda ha aprovat hui, en una sessió extraordinària, el major pla d’inversió en la història de la ciutat: l’Horitzó Inversor 2024-2027, amb un pressupost de 16,4 milions d’euros. Este pla estratègic inclou 25 projectes dirigits a millorar la infraestructura local, augmentar la sostenibilitat i revitalitzar els espais públics. Entre les iniciatives destacades es troben la renovació paisatgística del Castell, amb una inversió de 2,9 milions d’euros, i la creació del Pulmó Verd, que connectarà diversos barris mitjançant un extens espai natural.
L’alcaldessa, Carmina Ballester, ha ressaltat que esta ambiciosa iniciativa ha sigut possible gràcies a la gestió econòmica responsable, que ha deixat el deute municipal a zero, permetent l’accés a fons europeus. Ballester també ha subratllat la importància de la participació ciutadana en el disseny d’estos projectes i ha destacat altres intervencions clau com la remodelació de la Plaça Espanya, l’ampliació del cementeri i la restauració d’edificis històrics, tot amb l’objectiu de convertir Onda en un referent de modernitat i qualitat de vida a Espanya.
La presidenta de la Diputació participa en les II Jornades de Comunicació i Pimes celebrades a Castelló.
Els treballs formen part de la recta final de les obres de la Zona de Baixes Emissions.
La fira se celebrarà del 27 al 30 de novembre i promet novetats per a seguir sent un referent nacional.
L'IBI baixarà un 2% més, acumulant un 8% de reducció en la legislatura.
Les ajudes es destinen a les cinc confraries que formen part Fedcopesca.
Les millores inclouen més visites als centres, l'ampliació de la plantilla i el reconeixement de la seua funció.