
Un incendi calcina un habitatge de l'avinguda Barcelona i obliga a desallotjar tot l'edifici a Castelló
Un espectacular incendi declarat aquest dilluns a la vesprada ha obligat a desallotjar tots els veïns d'un edifici situat al número 7 de l'avinguda Barcelona de Castelló, després que les flames arrasaren un habitatge de la tercera planta.

L'avís s'ha rebut al voltant de les 15.15 hores, moment en què diverses dotacions dels Bombers Municipals de Castelló, agents de la Policia Local i serveis sanitaris s'han desplaçat ràpidament fins al lloc dels fets per controlar l'incendi i garantir la seguretat dels residents.
El foc ha afectat pràcticament la totalitat de l'habitatge, provocant una intensa columna de fum visible des de diferents punts de la ciutat. Com a mesura preventiva, els equips d'emergència han ordenat el desallotjament de tota la finca, mentre es desenvolupaven les tasques d'extinció i ventilació de l'immoble.
Segons ha explicat a TVCS un dels veïns del pis superior, abans que començaren les flames es va sentir una forta explosió, un extrem que també han corroborat altres residents de l'edifici.

Encara que la investigació continua oberta, les primeres hipòtesis que manegen els veïns apunten que l'origen del foc podria estar relacionat amb l'explosió d'un patinet elèctric que es trobava a l'interior de l'habitatge. En qualsevol cas, les causes oficials no es determinaran fins que els tècnics puguen inspeccionar amb seguretat el pis afectat.

Malgrat l'espectacularitat de l'incendi, no s'han registrat persones ferides, tot i que els serveis sanitaris han romàs al lloc dels fets per atendre qualsevol incidència derivada del fum o del desallotjament.
Una vegada extingides les flames i assegurat l'edifici, els bombers han iniciat les tasques de revisió de l'immoble per comprovar l'afectació estructural i garantir que els veïns puguen tornar als seus habitatges amb totes les garanties de seguretat.


Jon Larrea refuerza la plantilla del Intermaquinas Benicarló para la temporada 2026-2027

Un miler de persones se sumen al reciclatge de vidre durant el Dia de les Paelles del Grau

El PSPV critica que el consultori de la Marjaleria només òbriga dues hores setmanals durant l'estiu

El foc conquista el Grau en una de les nits més multitudinàries de les Festes de Sant Pere
Els Dimonis de la Plana estrenen "Esclat de Foc", un espectacular correfoc amb més de 2.000 efectes pirotècnics i 70 quilos de pólvora que va omplir els carrers del districte marítim de música, tradició i emoció


