
Xilxes celebra la Mesa Psicosocial de Violència de Gènere
Redacció
L'Ajuntament de Xilxes ha acollit la celebració de la Mesa Psicosocial de Violència de Gènere, reunió convocada per la Subdelegació de Govern a Castelló amb la finalitat de coordinar i avaluar les accions relacionades amb aquesta matèria. El seguiment dels casos per violència de gènere en la localitat ha sigut una de les qüestions principals abordades en la reunió, ja que s'estan estudiant diferents maneres de previndre i conscienciar a la ciutadania per a reduir les incidències.
A la reunió han assistit l'alcalde de Xilxes, José Martínez, i representants de Subdelegació, així com els regidors de les àrees competents, a més del director del Col·legi CEIP Lluis Vives, el cap de la Policia Local, la Guàrdia Civil i representants de l'Oficina d'Atenció a les Víctimes del Delicte i del Centre de Salut.


Montán celebrarà l'11 de juliol la XV Fira de l'Oli amb degustacions, showcooking i el protagonisme de la varietat única Temprana

Navaixes destinarà més de 120.000 euros a la millora de la plaça de l'Església i la plaça de l'Escorxador

La flota pesquera de Castelló ajuda a confirmar la presència estable de sis espècies de cetacis a la Comunitat Valenciana

L’aeroport de Castelló impulsarà l’arribada de 2.700 turistes eslovacs este estiu amb una nova operativa xàrter

Castelló estrena el nou servei del TRAM per a arribar a la platja sense transbordaments este estiu






