És excel·lent saber que Gres Aragón-Faveker ha posat en marxa dues plantes fotovoltaiques per a la generació d'energia elèctrica i l'autoconsum. Aquesta decisió mostra el seu compromís envers l'ús de fonts d'energia renovables i la reducció de les emissions de CO₂.
Mireia Mollà presenta el programa reSOLt que en la seua primera edició instal·larà plaques fotovoltaiques en 60 estacions depuradores de les 3 províncies
Es donen suport a les mesures d'eficiència energètica en façanes, instal·lacions tèrmiques i il·luminació que comporten una millora de la qualificació energètica
Aquest document estratègic està cridat a convertir-se en el full de ruta del Consell per a la descarbonització de l'economia, l'adaptació i mitigació del canvi climàtic i la capacitació per a la transició ecològica
L'objectiu és afavorir la reducció del consum energètic del sector transporte, que representa el 40% de tota l'energia consumida en el nostre territori
Les ajudes cobriran les pèrdues d’ingressos provocades per la immobilització de les explotacions i les restriccions de moviments. El termini per presentar les sol·licituds serà de 20 dies naturals des de l’endemà de la publicació del decret en el DOGV.
La nova línia d’ajudes busca afavorir el relleu generacional en el sector agrari. Durant setembre començaran també els primers pagaments als 548 beneficiaris de la convocatòria anterior.
S’han concedit 439 ajudes vinculades a 216 víctimes mortals per un import global de 17,28 milions d’euros. La prestació establix fins a 80.000 euros per víctima, que es repartixen entre els familiars amb dret a percebre-la.
L’organització agrària denuncia que només 4.115 productors valencians van sol·licitar en 2024 la devolució de l’Impost Especial sobre Hidrocarburs i demana també un IVA reduït del 10% per al gasoil professional.
La platja del Palmeral, davant del Planetari, acollirà este diumenge 6 de setembre activitats de busseig, cadires amfíbies, bicicletes adaptades i sensibilització ambiental en una jornada oberta també a familiars i altres col·lectius.
La cinquena edició dels Premis al Talent Emprenedor repartirà ajudes en tres categories, des d’idees inicials fins a empreses ja constituïdes. El termini per presentar candidatures estarà obert fins al 25 de setembre.