S’editen guies per a agricultura, ramaderia i pesca que arribaran als 135 ajuntaments de la província per conscienciar i reduir accidents greus i mortals
El president de la Comissió Interfederativa de Confraries de Pescadors de la Comunitat Valenciana, Vicent Pérez, qualifica aquesta situació "d'incomprensible i tremendament injusta"
COINCOPESCA exigeix a la Secretària General de Pesca del MAPA que indique quantes jornades els corresponen amb dret a pescar i quins càlculs individuals utilitzaran per a l'obtenció dels mateixos
La consellera lamenta "la falta de sensibilitat i el desconeixement que mostra la Comissió Europea cap a la realitat d'un sector compromés en la salvaguarda pesquera del Mediterrani"
COINCOPESCA reclama a la Secretaria General de Pesca i a l'ICCAT que augmenten aquesta assignació de 8.700 quilos que s'han de repartir entre 46 embarcacions de la Comunitat
L'objectiu de la Conselleria és el de treballar amb el sector per a elaborar un pla adaptat al territori de la Comunitat Valenciana on prevalen els treballadors "consolidats" que tenen la seua residència habitual en la zona
La inversió de les obres en el port de Peníscola i Cullera ascendeix a més d'1,5 milions d'euros per a la restitució dels ports afectats per la borrasca Gloria
La presidenta de La Exprimidora, Àngela Moya, alerta dels biaixos de gènere, reclama protegir els drets d’autoria davant l’expansió de la IA i qüestiona els concursos que exigixen treball creatiu sense una remuneració garantida.
La competició ‘Castellón, Ciudad del Deporte. Voleibol’ congrega este cap de setmana 30 equips de categories infantil, cadet i juvenil i prop de 1.500 persones entre esportistes, tècnics i acompanyants.
La trobada ha reunit empreses de l’edició actual, alumni, mentors i perfils inversors per compartir experiències, detectar errors habituals i generar noves connexions dins de l’ecosistema emprenedor.
La cinquena edició del certamen de la Diputació passa dels 56 participants de 2025 als 111 d’enguany i repartirà tres premis principals i nou accèssits.
El conjunt castellonenc va reaccionar després d’arribar a perdre per deu punts i va mantindre opcions fins al tram final, però el major encert local va acabar decidint el duel per 82-76.
La campanya ‘Tornem a l’escola’ es desenvoluparà del 16 al 30 de setembre i permetrà participar en el sorteig amb compres superiors a 10 euros en els comerços adherits.